Missed abortion

Utrolig trist å høre :( vært der selv!
Men! Tenkte jeg skulke nevne at det er ikke sikkert jordmor har hørt falsk fosterlyd, fordi de som oftest skrumper inn etter de dør, jeg fikk vidt forskjellige målinger selv om det var dagen etter første måling.

Ja, dette skulle jeg også poengtere. De har ikke nødvendigvis stoppet i uke 6, dersom utviklingen ikke er riktig kan hjerte fortsette å slå samtidig som at de vokser for sakte.

Stor klem ❤️

Vi var på tul i dag og fikk triste nyheter. Det var ingen baby der, som vi forventet å se. Vi kunne se to fostersekker og to fosteranlegg som sluttet å utvikle seg i uke 6. Skulle vært 12+1 i dag. Vi er knust, og fordi det var tvillinger føler vi tapet er dobbelt så stort. Vi skal på sykehuset i morgen, og jeg håper prosessen med å få det ut blir uproblematisk og at det går fort.

Jeg føler meg så tom, og føler meg frarøvet noe veldig verdifullt. Man tenker «det skjer ikke meg», men realiteten er annerledes. De bevegelsene jeg har kjent den siste uka har ikke vært ekte, og hjertelyden jordmor fant i uke 10 var ikke der...

Det er en veldig spesiell opplevelse. Jeg har hatt en så sterk følelse på tvillinger, og det var jo det. Samtidig har jeg hatt vanskeligheter med å glede meg og på en måte vært forberedt på at noe var galt. Men igjen - «det skjer ikke meg» tenkte jeg.

Nå må vi ta vare på hverandre og jeg melder meg ut herfra. Håper ingen av dere må gå igjennom dette, og at alle spirer holder til mål :Heartred Takk for meg.
Nei så grusomt! Mistet selv min egen knøtt og de oppdaget det ikke før i uke 16, så ble helt knust. Er nå gravid igjen og håper vi lykkes med å få en baby som vi ønsker så sterkt:Heartred Har dere barn fra før av eller er dere helt ferske sånn som meg?

Nei så grusomt! Mistet selv min egen knøtt og de oppdaget det ikke før i uke 16, så ble helt knust. Er nå gravid igjen og håper vi lykkes med å få en baby som vi ønsker så sterkt:Heartred Har dere barn fra før av eller er dere helt ferske sånn som meg?

Håper det går bra for dere denne gangen! Gratulerer med ny spire :Heartred

Vi har en 3 åring fra før, som er bevis på at vi har klart det før og sikkert kan klare det igjen. Det hjelper litt. Og ikke minst holder han oss opptatt og hjelper oss over på andre tanker når det er som mørkest :Heartred

:Heartbigred

Back
Topp