Missed abortion

Lilutta

Gift med forumet
Oktoberlykke2020❤
Vi var på tul i dag og fikk triste nyheter. Det var ingen baby der, som vi forventet å se. Vi kunne se to fostersekker og to fosteranlegg som sluttet å utvikle seg i uke 6. Skulle vært 12+1 i dag. Vi er knust, og fordi det var tvillinger føler vi tapet er dobbelt så stort. Vi skal på sykehuset i morgen, og jeg håper prosessen med å få det ut blir uproblematisk og at det går fort.

Jeg føler meg så tom, og føler meg frarøvet noe veldig verdifullt. Man tenker «det skjer ikke meg», men realiteten er annerledes. De bevegelsene jeg har kjent den siste uka har ikke vært ekte, og hjertelyden jordmor fant i uke 10 var ikke der...

Det er en veldig spesiell opplevelse. Jeg har hatt en så sterk følelse på tvillinger, og det var jo det. Samtidig har jeg hatt vanskeligheter med å glede meg og på en måte vært forberedt på at noe var galt. Men igjen - «det skjer ikke meg» tenkte jeg.

Nå må vi ta vare på hverandre og jeg melder meg ut herfra. Håper ingen av dere må gå igjennom dette, og at alle spirer holder til mål :Heartred Takk for meg.

Så ufattelig trist. Finnes ingen ord. Sender deg styrkeklemmer! ❤️

Jeg opplevde det samme i februar, nå er jeg 8 uker og TUL i mrg og livredd for det samme igjen.

Så ufattelig trist å høre! Sender en god klem herfra:HeartredHar vært gjennom to MA selv, så vet akkurat hvor fælt det er. Ta vare på hverandre, og håper spiren sitter snart:Heartred

Så trist :sad010 Også to på en gang :( Sender en god klem, og håper dere finner god støtte i hverandre videre.

Så trist :( har opplevd det samme selv! 2 tomme fostersekker i uke 11 og MA uke 9+2. Det er helt grusomt! Ta vare på hverandre. Det hjelper ikke nå, men det blir bedre etter en stund :Heartred:Heartred

Huff, dette var forferdelig trist lesning :smiley-angry017
Jeg har ikke ord. Trodde virkelig ikke at du skulle oppleve dette med de symptomene som du har hatt. Det er det som er så forb.... drit med ma, lurer kroppen trill rund :(
jeg sender deg mange varme klemmer, ta vare på hverandre :Heartred

Uff, dette var veldig trist å lese om...
Sender en klem! Ta vare på hverandre og lykke til når dere er klare igjen :Heartred

Utrolig trist å høre :( vært der selv!
Men! Tenkte jeg skulke nevne at det er ikke sikkert jordmor har hørt falsk fosterlyd, fordi de som oftest skrumper inn etter de dør, jeg fikk vidt forskjellige målinger selv om det var dagen etter første måling.

Så ufattelig trist :sad010 Nå kom det noen tårer her. Sender mange varme klemmer :Heartred Ta vare på hverandre!

Å nei så ufattelig trist! :( Sender dere mange gode klemmer :Heartred Lykke til videre når den tid kommer og husk å ta vare på hverandre :Heartpink

Back
Topp