Vi var på tidlig ultralyd for noen dager siden da jeg skulle ha vært 7+2. Jeg var bekymret over noe svakt utflod som det hadde vært noe av helga før. Jordmor fant ikke liv under undersøkelsen og bare en tom fostersekk. Vi ble henvist videre til sykehuset neste dag og der fant legen en noe større fostersekk, men den var fortsatt tom og så ut som et embryo i uke 4/5. De var tydelige på at de trodde dette var en missed abortion, men ville vente til mandag for å være sikre siden dette var et sterkt ønsket barn. I dag har det kommet litt blod og jeg lurer på om det skjer noe før mandag likevel. Ringte sykehuset, men de ville jeg skulle fortsette å vente på eventuelle smerter eller større blødninger. Det har vært noen triste og tøffe dager, og nå føler vi at det vil bli godt å bli ferdig sånn at vi kan prøve på nytt. Vi prøver å fokusere på at vi er heldige som har mulighet til å prøve igjen og da kan oppleve å bære fram et friskt barn isteden. Det er godt å vite at det går bra med så mange her inne og at det vil komme mange flotte aprilbarn til dere. Vi blir prøvere igjen etter dette og forlater aprilgruppa 2017.
Masse lykke til videre
Masse lykke til videre