[ miss ]

*Bobbo*

Forumet er livet
Masse lykke til på Ul imorra vennen.
Håper alt ser bra ut og at du får se bankende  
Er sikker på at du får se det. Gleder meg til oppdatering.

Stor klem.

Masse lykke til!

Det kommer til å gå kjempe bra[:)]
Gleder meg til oppdatering.

Lykke til i morgen, har du hatt noe rosa utflod eller noe idag?

Dersom ikke så er nok alt bare som det skal, og du har jo ikke hatt noe rødt heller såvidt jeg hvet.
Sistemann her inne var vel Angelicka som bløde litt, og der er jo alt i kjønneste orden, så jeg krysser fingrene for at det er slik med deg også vennen.

Takk jenter[:)] håper alt ser bra ut i morgon!!

twinanne: Har hatt litt utflod i dag også, lyselysbrunt små-klumpete, og då meiner eg små. Så trur kanskje eg berre har ein soppinfeksjon elle noko?[8|] Som ikkje klør eller nåke? Hehe. Nei, eg ana ikkje. Men håpar på da beste! Er ikkje komt så mykje no, så er ved godt mot[:)] Ser ut så det kanskje går tilbake til gul/kremaktig farge igjen. Får hørre med han som skal ta ul i morgon kva det kan være[:)] Men satser på eit flott hjerte skal dukke opp på skjermen![:)]

Har hørt at gulaktig utflod kan være pga soppinfeksjon ja, men du får nok alle svarene du trenger i morgen[:)] Masse lykke til snuppa!

ORIGINAL: Angelicka24

Har hørt at gulaktig utflod kan være pga soppinfeksjon ja, men du får nok alle svarene du trenger i morgen[:)] Masse lykke til snuppa!

Tenkte på det brune/lyse i går og i dag eg, gul/kremaktig er normalt til vanlig hos meg[;)] Men får håpe legen som skal ha ul i morgon har tid å snakka, er litt usikker på om det er legen som har hatt med meg og M å gjer som skal ha ul eller ikkje, men det ser eg i morgon[;)]

Masse lykke til i morgen Miss[:)]Gleder meg til oppdatering[:D]
Stor klem

kjempe masse lykke til i morgen[:D][:D]

Lykke te i måro[:)][:)][:)]

Lykke til! [:)]

ORIGINAL: ..Lykke..

Masse lykke til i morgen Miss[:)]Gleder meg til oppdatering[:D]
Stor klem

Muppa: Brukte Progestan-kapsler fra 3.des til 17.des, men ingenting etter det..[8|]

Jaja, tusen takk for lykkeønskinger jenter[;)] satser på å oppdatere med bilder av en liten klomp seinare idag[:D]

e du her ennå????????????? åååååååååååååååååååååå[8D]

kom deg på ul[:D]

Back
Topp