[ miss ]

*Bobbo*

Forumet er livet
Imorra er det sprøytestart.
Masse lykke til vennen. Kommer til å gå bra. [:)][:)][:)]

Stor kos.

Lykke til vennen, tenk nå er det din tur til å stikke.
Heier på deg og tror nok du takler dette veldig bra jeg[:)]

Masse lykke til[:D][:D]

når jeg klarer det, så gjør du oxo det[;)] hadde sprøteskrekk ør vi begynte med dette jeg[;)] hiihi[;)]

Lykke til med sprøytestart i dag[:D]

Masse lykke til som stikker, håper du produserer masse flotte egg[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Lykke til med sprøytestart i dag[:D]

Lykke til med stikkingen, det kommer til å gå såååå greit[;)]

Tusen takk for alle lykkeønskinger jenter! Dere er jammen meg gode!![:D]

Hege: Har ikkje stukke endo, tenkte ta det på kvelden, pga at det passer best forhold til jobben og alt. Det er ikkje alltid like lett å sno seg unna på jobb, å da orker eg ikkje å kave med det der[;)] Så i kveld rundt 8-9, så skal eg nok stikkes![:)][:)]

skjønner deg godt miss[:)][:)][:)]
jeg valgte å stikke når jeg tok sprayen på morgenen...e ikke lett å styre med dette på jobb, iallefall når de ikke vet noe[:)]

YOU GO GIRL[:)][:)][:)]

Skjønner godt du tar den på kvelden. Gjorde jeg og. Kl.21.00
Lykke til snuppa. [:)]

Cizza03: Jepp, er eit par på jobben som veit det. Men eg trur at eg trenger roen for å ta sprøytene. Jobber jo i barnehage, og der er det ikkje så godt å få noko ro, i hvertfall ikkje når det er så mange som er sjuke og sjukemeldt..[&:] Gler meg til første stikket er over! Min kjære har tru på at kommer til å bli kjempeoverraska over at det ikkje er noko særlig vondt[;)] Så håper han har rett[8D]

* Bobbo *: Ja, eg tenker kl.20 eller 21[:)] Skal jo til ei vennine og gjer det, så me reiser nok ut der i 6-7 tiden[;)] Får eg nok kose meg med prøverørsbabyen-nr.2 som er 2, snart 3 mnd[:)]

ORIGINAL: [miss]

Cizza03: Jepp, er eit par på jobben som veit det. Men eg trur at eg trenger roen for å ta sprøytene. Jobber jo i barnehage, og der er det ikkje så godt å få noko ro, i hvertfall ikkje når det er så mange som er sjuke og sjukemeldt..[&:] Gler meg til første stikket er over! Min kjære har tru på at kommer til å bli kjempeoverraska over at det ikkje er noko særlig vondt[;)] Så håper han har rett[8D]

* Bobbo *: Ja, eg tenker kl.20 eller 21[:)] Skal jo til ei vennine og gjer det, så me reiser nok ut der i 6-7 tiden[;)] Får eg nok kose meg med prøverørsbabyen-nr.2 som er 2, snart 3 mnd[:)]

Skjønner deg godt[:)][:)][:)] har selv jobbet i barnehage og vet hvordan dagene der er...[:)]
Viss du klemmer hardt nok så gjør det ikke vondt...bedre at du får vondt av at du klemmer enn at du stikker[;)]

ORIGINAL: Ivara

Oi, er vi der alt? [:)]
Skal si det går fort med deg nå [miss].

Lykke til med første stikket snuppa, det kommer til å gå såå bra, det er jeg sikker på.

Ca en time igjen til 1 stikk, masse lykke til; det kommer til å gå veldig bra[:D] 

Masse lykke til [miss] :D
er ca likt vi da... jeg venter på dato bare,men har fått sprøyter og spray:)

Nå har du vel nett stikket...gikk det bra,sant det ikke var vondt nei...[:)]

lykke til med stikkinga[:)][:)][:)]

Hehe. Det gikk fint, var vennina mi som stakk. Svei litt da nåla gikk inn, men klart levelig med. Men kvir meg litt til å gjer det sjøl i kveld da. Eg skalv jo sånn på hånda i går, vennina mi prøvde å overbevise meg om at det var best om eg gjorde det sjølv. Hehe. Men er jo bestemt eg da, så blei ho som stakk. To ganger faktisk, ved et uhell da ho skulle trykke inn doseknappen, så trakk ho nåla ut. Hehe. Så blødde litt da[8D]

Nei, håper det går fint fint ikveld, ellers får M stikke meg[;)]

Back
Topp