[ miss ]

*Bobbo*

Forumet er livet
Har du hatt det fint i syden? [:)]

Lurer jeg på å[:)]

Hei folkens[:D]

Hatt da veldig fint i syden! Var strålande ver heile veka! Masse inntrykk, men mest fra stranda[;)] Var der dagene blei tilbrakte. Herlig-herlig! Anbefalast virkelig[:D] Var på ei strand nær der me budde første dagen, dagene etter blei tilbrakte på Playa de Palma, rundt 5-6km med strand, fantastisk strand![:)] På det varmaste var det 38 gradar, det var dagen med var i Palma-by og shoppa å vandra rundtom[8D] Litt glad for det, for der var god skygge blant bygningane, og air-condition i butikkane[8D] Fått handla dill til kjente, t-skjorter og souvenirer, gler meg til å gi de fra meg! Spesielt til mine små hos venniner[:D] Handla også litt dill til meg sjøl, hehe, viktig det[;)] Topper og sandaler[:D] Fant oss ein resturant, der me åt frukost omtrent heile veka. Og dama kjente oss igjen til slutt, og visste jo ka me skulle ha før me bestilte omtrent[8D] Hehe, veldig koslig der[:)]

Jaja, har det skjedd noe nytt her da?? Noen som er blitt gravide, komt videre med søknader osv osv?[:)]

Så fint å lese at du koste deg skikkelig i Syden[:)]

Sydentura er herlige, har alt bestemt at me skal reisa til neste år også[:)] Godt med ei veke i varme strøk[:D] Skal kanskje reise med foreldra og søskena mine då[:)] Eller vennepar av oss. Får sjå kva det blir til[;)] For alt eg veit har eg kanskje ikkje mulighet for å reisa noko plass med det første[:D] Krysser vel eeegentlig fingrene for da[;)] Hehe[:D]

Koselig å lese at dere har hatt en fin tur. [:)]
Deilig å reise bort til varmere strøk, men er dessverre alt for lenge siden
jeg har vært i syden nå.

Da må dere prøve få til en tur *bobbo*, inni mellom alt "styret"[:)]
Det er vel-fortjent, og man har så godt av det[:D]

Velkommen tebake fra Syden[:)] Hørtes ut som ein herlig tur[:)]

Back
Topp