Misodel vaginal innlegg

Jeg fikk det, ingen effekt på meg!

Men en som lå på rommet med meg fikk den i 6 tiden og måtte fødte i 9 tiden så den hadde stor og fin effekt på henne ☺️ veldig individuelt

Var du moden i forkant og hvor mye åpning? Fikk satt inn ballong i går
den gav bare 1 cm åpning. Fikk satt inn misodel innlegg kl 16.30 i dag, foreløpig kjenner jeg ingenting..

Jeg fikk det ☺️ hadde smårier på natta, kom inn for planlagt igangsettelse, helt moden og fikk pillen i 11 tiden, kjente ingenting før riene plutselig begynte å komme i 16.00 tiden, fikk da klyster og riene startet for fullt i 20.00 tiden ☺️ gutten var ute 02.18 ❤️

Var du moden i forkant og hvor mye åpning? Fikk satt inn ballong i går
den gav bare 1 cm åpning. Fikk satt inn misodel innlegg kl 16.30 i dag, foreløpig kjenner jeg ingenting..

Hadde 1cm åpning og var myk men ikke noe avflatet. Hadde den i 24-timers før jeg fikk cytotec, fikk 8 tabletter cytotec uten at noe skjedde og da tok dem vannet! Haha var på sykehuset og prøvde alt i 5dager før han kom! :)

Noen med erfaringer rundt dette for å sette i gang fødsel? :-)
Jeg fikk det. Hadde veldig god effekt! Kjente først ingenting og begynte å lure om det var noe galt. Men når jeg først fikk rier tok det 1,5time så var han ute. Fikk den i 11 tiden og kl 1930 fikk jeg rier. ;)

Takk for tilbakemeldinger! Er så spent og krysser fingrene for at dette setter fødselen i gang :-)

Back
Topp