Hei!! Jeg vet ikke hvordan du vil tolke mitt svar, men vil at du skal tolke det I beste mening: Nr en: Du er ingen dårlig mor, men du må rett og slett få fingeren ut av munnen og få tak I hjelp. For barna sin skyld! Og for din egen. Jeg vet ikke omç du er alenemor, men jeg kan ikke fatte hvorfor du skal ha tre barn du ikke klarer å sette foran deg selv. Her hjelper det ikke bare å elske barna sine, men her må det store hjelpe tiltak til. Det virker som du burde fått utredning for depresjoner og fått fastsatt diagnose. Det er ikke unormalt at mange foreldre har depresjoner eller litt psykiske problemer, men likevel klarer å sette barnas behov foran seg selv. Jeg tviler ikke på at du er ei kjærlig mamma, som ønsker barna godt. Men du må faktisk åpne øynene nå og se at barna og særskilt din datter vil få større problemer om du ikke tar deg selv I nakken nå. Jeg kommer sikkert til å få kritikk for innlegget mitt, men du trenger å høre sannheten. Om du lar det gå for langt vil dine barn bli satt I gruppen risikobarn og få større atferdsvansker.. Og barnevernet vil da faktisk gripe inn og ta I fra deg barna og du vil bli sittende uten noe. Man skaffer seg rett og slett ikke barn som man ikke klarer å ivareta eller bare vil kose med. Da skaffer man seg heller kjæledyr. For meg så viser du smått omsorgssvikt overnfor deg selv og barna. Ikke grovt, men lett grad I omsorgssvikt. Enten får du som sagt ta deg I nakken og ta tiltak for hjelp, ellers så burde du enkelt og greit revurdere rollen din som mor... Jeg ser så mange som mener at barn I barnehager ikke har behov for aktiviteter I fritiden, og det er der mange tar feil: alle barn har godt av aktivitet o fritiden mtp sosiale ferdigheter. Det står stort sett oppført overalt.. Jeg har såpass god kompetanse innenfor dette at folk behøver ikke kommentere på dette en gang. Men jeg ønsker deg alt godt og barna dine det beste. La nå huset flyte litt og ikke Vær manisk. Du viser klassiske tegn på bipolar lidelse og dette må du ta tak I.