Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LutinusHba slags piller er det?
Ja, da skal du slutte.Lutinus
Men det telles som ett forsøk likevel ikke sant??Huff, det er en grusom opplevelse... Jeg har opplevd å få avbrutt forsøk pga ingen befruktning 2 ganger, og det er tungt! Men med tiden reiste vi oss igjen og har nå vært igjennom 8 ferskforsøk og 1 frysforsøk. Har dessverre ingen barn, men lyktes i å bli gravid nå på det siste forsøket vårt. Så får vi håpe det holder hele veien i mål. Ta godt vare på hverandre, så skal dere se at ny motivasjon kommer etterhvert. Stor klem til deg.
Stemmer det ja.Du skal slutte på tbl.. Når det ikke er gjort innsett.. Tenker meg du går på lutinus? Eller lignende?
Håper de gjør det på Riksen også, så det kan klaffe neste gang.Det var trist å leseVet ikke hvor du holder til, men sykepleieren jeg snakket med på St. Olav sa at de brukte ICSI om det ikke klaffet på første forsøk med IVF, uansett grunn. ICSI er når de befrukter eggene ved å føre sædcellen inn i egget, i stedet for å la legge egget og masse sædceller i en skål og la sædcellene gjøre jobben selv.
Det teller ikke som et forsøk når man ikke får innsett, og sånn sett begynner du på nytt ved neste forsøk (dere har dermed ikke mistet en av tre sjanser).Men det telles som ett forsøk likevel ikke sant??
. Fryktelig leit når man ikke engang får være ruger, men du skal se neste forsøk gir et annet resultat. De vil garantert prøve ICSI neste runde ettersom dere ikke oppnådde befruktning denne gangen!Det var jo bra da. Ja håper de gjør noe annerledes neste gang så det går bra daDet teller ikke som et forsøk når man ikke får innsett, og sånn sett begynner du på nytt ved neste forsøk (dere har dermed ikke mistet en av tre sjanser).
Sender deg en god klem. Fryktelig leit når man ikke engang får være ruger, men du skal se neste forsøk gir et annet resultat. De vil garantert prøve ICSI neste runde ettersom dere ikke oppnådde befruktning denne gangen!
Hvertfall en ting som er positivt daDet teller ikke som et forsøk, nei![]()
La det synke litt, nedturen du fikk, så håper jeg du plutselig er klar som bare det for en ny runde! Det er som oftest sånn, det er knalltøft hver gang det ikke ender som man håper, men heldigvis klarer de fleste å reise seg og se fremover mot nye muligheter. Ta godt vare på deg selv nå!Hvertfall en ting som er positivt daMen fortsatt usikker på om jeg orker å prøve engang til..
Jeg føler egentlig at alt har gått mot meg hele veien på dette forsøket, så jeg burde jo ikke blitt overrasket, men de var så positive på sykehuset i går og mente dette skulle gå bra, så da ble nedturen skikkelig tøff.
Hun som ringte i dag sa ingenting om at de skulle prøve ICSI, så jeg vet ikke og har ærlig ikke satt meg inn i hva som er forskjellen siden de mente dette skulle gå så fint..
Var sju egg og fem som var bra. Vet ikke om det er bra eller dårlig?Jeg har jo som sagt fått avbrutt forsøk 2 ganger, men har jo hatt noen veldig gode forsøk også - tror selve syklusen har mye å si her. Hvis man er inne i en "dårlig" syklus så er det ikke så mye medisinene får gjort med det (hvis eggene som slippes denne syklusen er få eller dårlige). Men neste syklus kan jo være mye bedre![]()
Hadde de enda sagt det, jeg var skeptisk i utgangspunktet, men de var så overbevist på at dette skulle gå bra, så da fikk de meg til å bli det også. Så gikk det ikke og nedturen ble mye tøffere enn jeg hadde trodd.Antallet er fint, men det det er kvalitet. Noen ganger er kvalitet bedre enn kvantitet. Og som Hermine sier så har det veldig med syklus å gjøre. Kanskje du har spist mye usunt, stresset veldig mye. Kanskje mannen din har dårlige svømmere som ikke kom seg inn i egget. Det er så mange faktorer her at det er håpløst å finne et svar. Man må bare prøve igjen og gjøre noe litt annerledes. De fleste legene advarer jo og sier at det første forsøket bør man ikke ha så mye forventninger til og bør regnes som en testrunde![]()