Mislykkede forsøk - Kraftig blødning 6-7 dpo

Josefine32

Første møte med forumet
Hei!

Er helt ny på dette forumet og ønsker nå å finne noen som kanskje kan ha samme problem som meg:)

Jeg og samboer har forsøkt å få barn i ca 1,5 år. Har tidligere slitt med uregelmessige eggløsninger pga. PCO (ikke PCOS.)
Det siste året har det imidlertid hvert ganske stabile sykluser.
Får positive eggløsningstester, og mange påfølgende symptomer fra 3-4 dpo (murring og stikking i magen,ømme bryster,korsrygg etc).
Problemet er at det alltid ender med magesmerter og mye blod ca én uke etter eggløsning. (Én uke før mens).
Har vært hos gynekolog to dager før eggløsning og fått høre at slimhinnen ser veldig bra ut.

Har nå begynt å ta tilskuddet wild yam, men endte med samme resultat også denne gang.
Noen som har lignende erfaring?

Har blitt satt opp til IVF-behandling i det offentlige før jul,men ønsker å vite hva som er problemet med den voldsomme blødningen én uke etter eggløsning.
 
Lutefasen din er - om ett egg har prøvd å feste seg eller ei- alt for kort med 7 dager. Noe som kan hjelpe å forlenge fasen etter eggløsning og som hjelper egget å feste seg, er progesteron. Jeg ville spurt legen om en progesteronstøtte (som Litinus).
 
Back
Topp