Mislykka hårfarging

¤maija

Flørter med forumet
Jeg hadde en egentlig pen brunfarge på håret mitt... også farget jeg det en gang for å frikse opp... og det ble bra [:)] MEN så skulle jeg farge det igjen.. og da ble det rødskjær øverst og nesten svart i lengden (har hår til midjen) [:-] jeg lot det hvile en uke, og farget på nytt (i går) og da ble det ganske mye bedre, fikk det mørkebrunt i lengden, men fremdeles rødskjært på toppen [:(] Noen som har et tips ? Kanskje en shampo eller noe som demper rødskjær ? [:)]

Hmm.. Vanskelig.. Da regned jeg med det var litt ettervekst fra starten av i bunnen.. For det mørke farga nederst på håret har da ikke villet bli rødt, men det i bunnen som er ikke er så mye farget er mye mer mottakelig for farge.. Hvis du prøver en ennan brunfarge så ta den fargen du tok sist i bare bunnen... Og en som er en del mørkere enn rødfargen.. Hvis fir nå fortsetter å ta det i hele håret vil tuppene bli mørkere enn det innerst..

Hmm.. tusen takk for tips [:)] men er redd for at enda mer farging sliter så mye på håret [8|] Men spørs om jeg får ta meg en tur til frisøren [;)]

ORIGINAL: ¤maija

Hmm.. tusen takk for tips [:)] men er redd for at enda mer farging sliter så mye på håret [8|] Men spørs om jeg får ta meg en tur til frisøren [;)]

For å gjøre det så skånsomt som mulig så burde du dra til frisøren ja..

Back
Topp