misliker det

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
Er det fælt av meg hvis jeg sier at jeg misliker å gå gravid? Hittil har jeg ingen glede av svangerskapet.
Mulig det er fordi jeg har hatt en tøff start (hyperemesis), men jeg føler meg også rett og slett "syk". Som om jeg har hatt influensa i nesten 13 uker. Vondt i kroppen, ubehagelig nå som magen starter å vokse, potte tett nese, trøtt hele tiden. Ja jeg finner rett og slett ingen glede i det

Jeg er overrasket over at jeg sier det mtp at jeg har mistet 3 ganger og dette er svært ønsket. Hadde trodd jeg skulle elske å gå gravid.

Håper svangerskapet får en ny glød når ieg kjenner spark i magen. Og selvfølgelig håper jeg at plagene blir mindre etter hvert.

forstår deg veldig godt.. for meg har det ikke vært så mange fysiske plager, men har hatt det litt vanskelig psykisk, som har slitt meg ut..
foreløpig er det noen små glimt av glede, men også mye ubehag med vanskelige tanker og lange dager. men, det kommer seg vel, bare hold motet oppe :D

Du er ikke alene om å ha det sånn...
Så ikke ha dårlig samvittighet for det. Vi får holde ut og satse på at det nærmer seg bedre tider...
Klem til deg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg liker overhode ikke å gå gravid. Selv om dette var planlagt, har det ikke gått slik jeg ønsker

Sent from my iPad using BV Forum

Har det på samme måte. Men tenker det kommer seg etterhvert jo lenger man kommer:) å være dårlig er ikke noe gøy å kan slite en ut både fysisk å psykisk.

Har absolutt ikke hatt det så ille som deg, men får litt noia når folk sier "ååå, du er heldig, nyyyyt det!". Forløpig har jeg bare vært kvalm, trøtt, oppblåst og tissatrengt. Buksene er trange, men babyen er ikke i magen enda... Så ja, jeg gleder meg til det kommer "positive symptomer" også :)

Føler med deg !!! Blir bedre når disse ukene er over, men akkurat nå er det bare bånn i bøtta rett og slett helt pyton !!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg og sliter veldig med kvalme og generelt uvelhet, så akkurat nå er det ikke noe særlig. Men håper på bedring snart <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp