misin

krølle..

Gift med forumet
så du skulle til syden..hvor skal dere??[8|]
vi skal og til syden og komme hjem 3 sept...etter min hoderegning...

dytteopppigjen...[;)]

Vi kommer også hjem da! Vi skal til Rhodos. [:)] Gleder meg kjempemye! Gruer litt for reisen, men resten blir forhåpentligvis bare kos. [:)]

Hvor skal dere da?

ok..vi skal til mallorca tror jeg det er...med heele familien hans..[:o]

åååhhhh..rhodos e faktisk den fineste plassen jeg har vært i sånn typisk syden land,og den eneste plassen jeg vil tilbake til....såååå masse og shoppe alikevel er det strandliv og sol liksom.,..

Åh, så gøy! Jeg har vært på Rhodos en gang før, men det var bare på en liten dagstur fra Marmaris i Tyrkia. Så ikke så mye av øya da akkurat. Var bare i gamlebyen. Men det var fint å høre at du hadde positivt inntrykk. [:)]

Blir sikkert knall å dra til Mallorca da. Der har jeg aldri vært. Det er sikkert litt betryggende å reise sammen med flere også, selv om det er hans familie. [;)] Vi prøvde å få med mamma og pappa, men neida... [8|][;)][:D]

Åh får så lyst til å ta en sydentur jeg også. Har vert på Mallorca to ganger og synes det er herlig der mange fine strender og deilig å gå på fliser over alt. Vert på Rhodos også en plass å anbefale. Vi bodde i Rhodos by og tok mange utflukter bla. til Lindos utrolig koselig liten by. Må få med dere gamlebyen den er herlig [;)].

Back
Topp