Misfarget plast

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Går det ant å få misfarget plast tilbake til sin originale farge? Isåfall hvordan? Spisebrettet til Lillejentas stol er blitt orange. Den skal være hvit :eek:

Prøv å skrubb den med tannkrem, putt i oppvaskmaskin, funker ikke det så er det nok bare sånn den blir :D

Har samme problemet. Si ifra om du finner ut av det. Jeg har tenkt den bare er sånn. Vaska den med zalo etter hvert måltid, og det orange er etter tomatretter.

Tror ikke det har noen veldig effekt å la skurekremen virke lenger men det er sikkert et godt valg:) husk å oppdatere tråden om du finner ut noe som virker da:D

Tror ikke det har noen veldig effekt å la skurekremen virke lenger men det er sikkert et godt valg:) husk å oppdatere tråden om du finner ut noe som virker da:D

Må bare huske å kjøpe inn. Hodet har vært i tåke siden jeg fikk gravid sist ^^

Tja...
jeg ville vel prøvd klor, siden det bleker [emoji848]

Altså bare tømt det på, eventuelt blandet det ut litt, latt det virke (sjekka innimellom) og skylt av. Godt av da! Siden det er spisebrettet liksom.

Må bare huske å kjøpe inn. Hodet har vært i tåke siden jeg fikk gravid sist ^^
Jeg må skrive ned ting vi trenger fortløpende på en handleliste på kjøkkenet:p akkurat som bestemor:D

Tenkte først på å vaske med feks olje, salmiakk, zalovann. Hver for seg. Sannsynligvis er vel denne fargen fettløselig. Og sjekk om det kanskje går i oppvaskmaskina også:)

Mirakelsvampen? [emoji1] Den skal visstnok ta alt mulig!
Det har jeg også hørt og jeg tenkte på å foreslå det:p kjøpte en billig en på europris, den har ikke vært en suksess. Det var rett og slett en veldig tett svamp. Har du og fungerer det?

Det har jeg også hørt og jeg tenkte på å foreslå det:p kjøpte en billig en på europris, den har ikke vært en suksess. Det var rett og slett en veldig tett svamp. Har du og fungerer det?
Det er moren min som skryter sånn av den [emoji28] Den har visst tatt masse flekker som zalo og jiff osv ikke tar!

Det er moren min som skryter sånn av den [emoji28] Den har visst tatt masse flekker som zalo og jiff osv ikke tar!
Jeg må nok bare finne noen flere flekker å teste den på:D ga opp fort. Hehe!

Back
Topp