Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv å skrubb den med tannkrem, putt i oppvaskmaskin, funker ikke det så er det nok bare sånn den blir![]()
Jif skurekrem med sitron. La det sitte på noen dager. Kanskje det hjelper![]()
På flekker på vegger, bord, tak (jadda det hender) og plastting, så har det fungert med jif skurekrem hittil. Ikke alltid på plast, men som oftest. Garanterer ikke noe, men det er verdt ett forsøkHehe ^^ Så du vet ikke helt sikkert da? ^^
På flekker på vegger, bord, tak (jadda det hender) og plastting, så har det fungert med jif skurekrem hittil. Ikke alltid på plast, men som oftest. Garanterer ikke noe, men det er verdt ett forsøk![]()
Tror ikke det har noen veldig effekt å la skurekremen virke lenger men det er sikkert et godt valghusk å oppdatere tråden om du finner ut noe som virker da
![]()
Mirakelsvampen? [emoji1] Den skal visstnok ta alt mulig!
Jeg må skrive ned ting vi trenger fortløpende på en handleliste på kjøkkenetMå bare huske å kjøpe inn. Hodet har vært i tåke siden jeg fikk gravid sist ^^
Kjøpes på nille. Har ikke prøvd den selv, men moren min skryter veldig av den!Det har jeg aldri hørt om.
Det har jeg også hørt og jeg tenkte på å foreslå detMirakelsvampen? [emoji1] Den skal visstnok ta alt mulig!
Det er moren min som skryter sånn av den [emoji28] Den har visst tatt masse flekker som zalo og jiff osv ikke tar!Det har jeg også hørt og jeg tenkte på å foreslå detkjøpte en billig en på europris, den har ikke vært en suksess. Det var rett og slett en veldig tett svamp. Har du og fungerer det?
Jeg må nok bare finne noen flere flekker å teste den påDet er moren min som skryter sånn av den [emoji28] Den har visst tatt masse flekker som zalo og jiff osv ikke tar!