MISDANNELSE!!!!!!!!!!

dollygirl

Glad i forumet
HVA ER SJANSEN TIL AT JEG KAN FÅ ETT BARN MED MISSDANNELSER IMIN ALDER,22 ÅR OG 12 UKER PÅ VEI??????????????????????????????????????

Sjansen er liten, men alltids tilstede.

Det er nok ikke noe å bekymre seg over, ikke noe du kan gjøre noe ved allikevel.

nei det er nå så men skal jeg være litt ego for min del og barnets del så hadde jeg fått vite det så ville jeg ikke bært frem barnet... med tanke på mitt liv og dens....men som dere sier...sannsynlig liten! =)

nei så klart, n tenker jeg på downs osv... sånne litt mer aalvorlig... seff elsker jeg nok barnet like høyt men tanke på mitt liv og dens med plager, kanskje mye vondt, sykehus besøk osv!!!! man vet aldri! så det står jeg for dere..

Sjansen for å få et 100 % friskt barn er langt større for å si det slik.
Ikke vits i å tenke så mye på dette da det er lite du kan gjøre med det utenom å følge rådene som er gitt i forhold til svangerskap mpt mat/drikk/narkotika.
Verdt å lese seg opp på parabener og diverse også.

Husk en kan ikke ta Ibux og skal heller ikke bruke diverse midler mot f.eks kviser når er gravid. (google sistnevnte)

ORIGINAL: PlatinaBlondina

også må du skru av caps locken dolly,blir redd for deg[8D][8D][:D][;)]

[:D]

haha platinablondina hehe ja ok jeg skal skru av den hehehehh sorrryyy =)[:D] ok ja tar ikke ibux osv... så må nok bare ta det m ro.... m [:)]

Nei snuppa..skal i bisettele nå snart...mormor gikk bort i går kveld...tar dette litt for hardt en det jeg egentlig skal...må passe på den lille i magan...

ja takk...hater det ordet selv men takk snuppa... vi snakkes da sexy [;)]

Back
Topp