• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Mirell!!

Savner deg Mirell!! <3

Jeg er her!!!!! Har bare hvert litt hektisk mai mnd. Masse jobbing før permisjon. Som igjen skaper veldig trøtt og sliten høygravid!! :P men nå er jeg snart ferdig med forberedelsene til lilleprinsen kommer. Å lover at jeg kommer til å skravle "hølihuet" på dere!!! :D koselig å se at dere savner meg da! Savner dere også! ❤️❤️

Jeg er her!!!!! Har bare hvert litt hektisk mai mnd. Masse jobbing før permisjon. Som igjen skaper veldig trøtt og sliten høygravid!! :p men nå er jeg snart ferdig med forberedelsene til lilleprinsen kommer. Å lover at jeg kommer til å skravle "hølihuet" på dere!!! :D koselig å se at dere savner meg da! Savner dere også! ❤️❤️
Mirell! ❤️ *klemme på*.

Jeg er her!!!!! Har bare hvert litt hektisk mai mnd. Masse jobbing før permisjon. Som igjen skaper veldig trøtt og sliten høygravid!! :p men nå er jeg snart ferdig med forberedelsene til lilleprinsen kommer. Å lover at jeg kommer til å skravle "hølihuet" på dere!!! :D koselig å se at dere savner meg da! Savner dere også! ❤️❤️
Ååå der var du. Ble bekymret for deg snuppa.

Jeg sniker rundt her titt og stadig. Men det har som sakt hvert litt hektisk i det siste. Er 38 uker i dag. Så vil liksom ha alt klart til lille kommer. Samt at det er mange som vil ha en bit av meg om dagen. ;)

Skjønner godt at vi blir litt bortprioritert :)

Nyt siste tiden også da!

Jeg sniker rundt her titt og stadig. Men det har som sakt hvert litt hektisk i det siste. Er 38 uker i dag. Så vil liksom ha alt klart til lille kommer. Samt at det er mange som vil ha en bit av meg om dagen. ;)
Nyt den siste tiden snuppa!

Vi savnet deg igår også :) vi lurte på om det var fødsel på gang vi, men da var det ikke det :)

Godt å se at alt er bra, prioriter deg selv nå, og lille i magen

Back
Topp