Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mirell!Jeg er her!!!!! Har bare hvert litt hektisk mai mnd. Masse jobbing før permisjon. Som igjen skaper veldig trøtt og sliten høygravid!!men nå er jeg snart ferdig med forberedelsene til lilleprinsen kommer. Å lover at jeg kommer til å skravle "hølihuet" på dere!!!
koselig å se at dere savner meg da! Savner dere også!
![]()
Ååå der var du. Ble bekymret for deg snuppa.Jeg er her!!!!! Har bare hvert litt hektisk mai mnd. Masse jobbing før permisjon. Som igjen skaper veldig trøtt og sliten høygravid!!men nå er jeg snart ferdig med forberedelsene til lilleprinsen kommer. Å lover at jeg kommer til å skravle "hølihuet" på dere!!!
![]()
Mirell!*klemme på*.
Ååå der var du. Ble bekymret for deg snuppa.
Koselig å se deg igjen![]()
Jeg sniker rundt her titt og stadig. Men det har som sakt hvert litt hektisk i det siste. Er 38 uker i dag. Så vil liksom ha alt klart til lille kommer. Samt at det er mange som vil ha en bit av meg om dagen.Så koselig å se deg titte innom![]()
Jeg sniker rundt her titt og stadig. Men det har som sakt hvert litt hektisk i det siste. Er 38 uker i dag. Så vil liksom ha alt klart til lille kommer. Samt at det er mange som vil ha en bit av meg om dagen.![]()
Nyt den siste tiden snuppa!Jeg sniker rundt her titt og stadig. Men det har som sakt hvert litt hektisk i det siste. Er 38 uker i dag. Så vil liksom ha alt klart til lille kommer. Samt at det er mange som vil ha en bit av meg om dagen.![]()
Jeg er her!!!!! Har bare hvert litt hektisk mai mnd. Masse jobbing før permisjon. Som igjen skaper veldig trøtt og sliten høygravid!!men nå er jeg snart ferdig med forberedelsene til lilleprinsen kommer. Å lover at jeg kommer til å skravle "hølihuet" på dere!!!
![]()
Nei. Jeg lå faktisk på sofaen ig sov bort alt.Vi savnet deg igår ogsåvi lurte på om det var fødsel på gang vi, men da var det ikke det
![]()