Jeg har såååå lyst å smak! Men vil at poden skal være her. Han kommer nok straks fra pappaen sinÅååh! Venter spent på resultatet
Håper jeg blir buzzador for dennesiste dag å melde seg på i morgen tror jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har såååå lyst å smak! Men vil at poden skal være her. Han kommer nok straks fra pappaen sinÅååh! Venter spent på resultatet
Håper jeg blir buzzador for dennesiste dag å melde seg på i morgen tror jeg
![]()
Det må jeg også lete etterDet fleste butikker med bra kake utvalg har fått sånn strø. Står sammen med kakestrø, i en rosa pose mener jeg.
Skal på jakt i morgenDet må jeg også lete etter![]()
Venter på podenDen sååå digg ut!!! :-D
Smakt nå?
Det hører jo til. Skal se om jeg finner på tirsdagSkal på jakt i morgen![]()
Piskes i 2-3 min, inn i fryseren i 3 1/2 time, piskes 1 min og spisLag din egen? Hbordan funker det?
Ååååh, spennende altså!!Jeg har såååå lyst å smak! Men vil at poden skal være her. Han kommer nok straks fra pappaen sin![]()
Den var super godTok den ut av fryseren, løsnet den fra kantene og mikset i 1 minutt. Så tok vi oppi skåler og tok sjokoladepulver på
Kommer lett til å lage det igjen
NAM NAM!!!
NNNÆÆEEEII!!!!Jeg måtte bare
Vis vedlegget 115526
Står i frysen nå! Så får jeg teste den når poden kommer fra pappaen sin senere!![]()
Håpe vi får buzze detNNNÆÆEEEII!!!!
send litt til meg også da![]()
å gjett om da!!!!! jeg kommer jo til å sitte mer hele greia i fanget og ei skjeHåpe vi får buzze detvil ha mer!!!
![]()
Den var super godTok den ut av fryseren, løsnet den fra kantene og mikset i 1 minutt. Så tok vi oppi skåler og tok sjokoladepulver på
Kommer lett til å lage det igjen
NAM NAM!!!
Skulle den ikke kommer fra 1. Mai da? Så det kommer vel ved neste varelevering.Må nesten prøves!! Men har ikke sett den i butikk enda![]()
Skulle den ikke kommer fra 1. Mai da? Så det kommer vel ved neste varelevering.