mIrC eller IrC..

• Trådstarter Trådstarter Celezte
  • Opprettet Opprettet
C

Celezte

Guest
Haha, finnes dette chattegreiene enda? Jeg hadde helt hekta når jeg var rundt 13års alderen!! Gurimalla så hekta jeg var.. Og husker dere noen av kallenavna der inne?
De jeg husker er: gmQ, bates,litenheks, b0rizz,matpakkis,darthvadr,bates

Hahaha. Husker jeg prøvde det meste for å få op på #Oslo. Hahaha.. Jeg må le! Tøffa meg som bare det vettu.. Hva var kallenavna deres da?

Om jeg ikke husker feil så var jeg vel av og til Satanbabe (????!) og CeleZte (har ikke hatt fantasi til å finne på noe nytt) [8D][8D]

Jeg var DevilEyes [:D]

)
[Send privat melding] Rapport | Innlegg nr.: 2
ORIGINAL: Senator Malin

Hehe.. Ja, det finnes enda [:D]

Jeg var på #Norge, #Bæst og.. Husker ikke flere.Hehe..

ChanZei^ her! [8D]

Hehe nesten så jeg fikk lyst å se om de gamle forlka henger der inne enda vettu [8D]

)
[Send privat melding] Rapport | Innlegg nr.: 2
ORIGINAL: MarkusTirilSinMamma

ja d huska eg[:D]
Eg var NiceG|rl[:)]

Herlig kallenavn [:D]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Det hørtes nesten litt kjent ut [:D]

Hehe[:D] Huske når eg var rundt 13 14 satt eg der hver dag etter skolen og chatta, kanon kjekkt. Møte faktisk mange av dei eg går med i dag der inne. Forstår ikke at eg tårde å reise rundt å treffe dei fordeom, kunne vært farligt de der,visste jo ikke hvem de var elller noe.. _venke_ var mitt navn der inne..

Snakka med bror min om pc osv, så spurte eg om han satt på irc, han såg bare løye på meg og sa
- Trur du begynne å bli veldigt gammale du, irc har eg aldri hørt om...

ORIGINAL: Celezte

ORIGINAL: ~Ritamor~

Det hørtes nesten litt kjent ut [:D]

Ja, jeg var HEISE aktiv for 10-11 år siden [:D][:D] Snakka med de fleste..

ASL [:D]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: Senator Malin

Hehe.. Ja, det finnes enda [:D]

Jeg var på #Norge, #Bæst og.. Husker ikke flere.Hehe..

ChanZei^ her! [8D]

DET hørtes kjent ut det..[:o]

Jeg var på #Norge, #Fitjar og et par til som IceBitch..[8D]

Er du fra Fitjar? [:D] Kjenner masse folk derfra.

Jeg husker ikke nicket mitt.. Ei venninne og jeg bestemte oss for å treffe en gutt som var på vår alder (i følge nick), men på det avtalte stedet stod en hel gjeng og ventet på oss!! De spurte oss om vi var *nicket*, og vi bare "hæ, hva er det?". [:D] Kom oss vekk derfra fort!!

Jeg husker jeg møtte en i Oslo. Ninjafisk kalte han seg tror jeg. Han ble forelska i meg og det var jeg i og han og når jeg snakka med han i tlf. Så møttes vi og jeg var ikke så fullt forelska lenger. Vi møttes på Oslo S sent en natt (herregud!) jeg var 14!! Han var 19..
Han hadde hatt dop problemer i mange år, men var begynt å bli litt bedre (sa han).
Etter et par timer hengende i Oslo så ville jeg hjem til Lillestrøm. Gikk ikke tog før om et par timer og da bestemte han seg for å selge den splitter nye til sin til 5000kr til en pirattaxi.
Han fikk 500kr tilbake for den. Pirat taxien stakk jo selvfølgelig av, så da ringte han til faren sin og fikk han til å hente oss sammen med elskerinnen sin også kjørte de meg hjem til Lillestrøm (oppholdt meg der akkurat da).. HERREGUD... Jeg hadde ALDRI gjort det i dag!

Jeg har aldri vært innom mirc/irc, men kjenner fler som hang der i sin ungdom. Maffen tror jeg en kallte seg, hmmm

Å gud ja...Irc!
Hang mye på #Norge og #Ringerike

Jeg bruker det enda innimellom, fordi mannen min bruker det mye.

Jeg er så og si kun på Islam-kanalen på Undernet og Islam på EF-nett da, ikke noe annet. Mannen min var mye på #Skien tror jeg.

Back
Topp