Mirakelbabyen (link)

Apeloffen

Forumet er livet
nommen[:)]  er glad vi har flinke leger her i verden jeg[;)]

ORIGINAL: kurtine

Utrolig[:)]

ORIGINAL: lilletrampe

også så skjønn som han er[:)]

Sign

Helt utrolig[:D]

Helt utrolig[:)][:)]

ORIGINAL: Bitzyh

ikke for å være den som tar drepen på alt godt og positivt i denne tråden... MEN!

Hvorfor skal man gjøre alt for å holde barnet i live når den er så liten? Jeg tenker på all den smerten den ungen måtte igjennom, brekte bena bare ved å få skiftet bleie, ribbeina som brakk, kjøttetende bakterie i magen... mange operasjoner OG blodoverførseler.. Hadde det vært meg hadde jeg bedt folk om å la meg sove![&o]

såklart er det vidunderligt og fantastisk hva de kan i dag! men synes det ble for mye jeg... og for liten baby i dette tilfeldet.

Veldig enig

Ååååå lille vennen!!!!
Han er omtrent så stor som lillegutten inni magen min.
Rart å se....

ikke for å være den som tar drepen på alt godt og positivt i denne tråden... MEN!

Hvorfor skal man gjøre alt for å holde barnet i live når den er så liten? Jeg tenker på all den smerten den ungen måtte igjennom, brekte bena bare ved å få skiftet bleie, ribbeina som brakk, kjøttetende bakterie i magen... mange operasjoner OG blodoverførseler.. Hadde det vært meg hadde jeg bedt folk om å la meg sove![&o]

såklart er det vidunderligt og fantastisk hva de kan i dag! men synes det ble for mye jeg... og for liten baby i dette tilfeldet.

Skjønner poenget ditt. Men hvilken mor vil frivillig gi opp barnet sitt, uten å prøve å redde det?
Det må være en grusomt tøff avgjørelse.[:(] 

så liten skjønning! godt han ikke husker noe av dette etterpå altså... tøffe greier, stakkars liten.

Uff får så vondt inni meg når jeg ser for tidlig fødte[:(] Så små! Og alt de må igjennom[&o]
Virkelig et mirakel at alt gikk fint ja[:)]

ORIGINAL: kurtine

Utrolig[:)]

Signerer denne til det fulle

Back
Topp