~Mirakelbabyboka~

H i l l a

Forumet er livet
Jeg ønsker meg en til mirakelbaby!
Vi skal egentlig ikke kunne legge avleggere selv, men har greid det en gang før mot alle ods[:D]
Jeg har endometriose[:'(]

(pp1: 33 uoff.)
pp2: 29, fant ikke el.
pp3:

Masse lykke til H i l l a [:D][:D]

Takk Miss.H

Masse lykke til!!![:D][:D]

Og gratulerer med dagbok![:)]

Begynte ELtestinga i går. En gang om dagen inntil den 9....
Når på døgnet er det egentlig man skal teste? Når jeg googler får jeg aldri samme svar. Alt fra kl 11 til 16[8D]
Håååper jeg finner EL denne mnden.

[:'(] slik er dagen i dag!

Ikke noe tegn til at EL er på tur i dag heller. Testen var helt blendahvit[&o] Skal til legen på tirsdag og snakke med han om saken. Gruver! Vell, vell[:)]
Sitter på jobb i skrivende stund. nattevakt[:)]

Takk!! Så søt og snill du er[:)] 

Hadde helt glemt av hvor tungt det er med alle nederlagene[&o] Om det ikke mot alle ods skulle sitte en spire denne mnden, kommer jeg til å ta en lang pause etter dette[:o] Sambo var enig, han merker nok at jeg er stressa og lei meg. Syns alle rundt meg blir gravide også, og jeg sliter virkelig med å glede meg på deres vegne[&:][:'(] Jeg vil jo så gjerne det, det er jo ikke deres feil. Men.... det er vanskelig!

Vært hos legen og skulle slippe å prøve mer enn ett halvt år denne gangen.... Min diagnose tatt i betrakning[:)] 4 mnder til altså... vell, håper de går fort![:)]

Da fikk jeg neg test i dag. hadde pos i går også, men da gadd vi ikke var så innmari sliiiiiiten. Men i dag burde vil vell strengt tatt?! Er det ikke 12 til 48 timer etter siste positive test man har EL?

Nå skal jeg ut på date med jentene![:D]

Huuuuvære, så lang dagene mot IKM er!! I morgen reiser vi bort, så jeg har tenkt å ta en test i morgen tidlig. Må vite itilfelle vi skulle bli bedt cognac[;)] 5 dager til IKM da, så håper det kommer en svak strek om jeg faktisk er gravid!
Blir det ikke nå, blir det pause en stund!

Negativ graviditestest. Da er det bare å vente på tr, og pp 4 er ett faktum. [&o] 
Eller, jeg har lovet sambo og ikke prøve på ei stund. Ikke teste, ikke tenke. Fint deeeeet, for det blir jo vedig lett ja, jaddaaa[:'(] Jaja[:)]

2 dager til KM.[:'(] Kunne den ikke bare kommet i dag, så blir jeg ferdig 2 dager før?
Katta vår har fått 5 kattebebiser i dag[:D] Sååå søte!

[&o]
Faen!

Men i alle... Fikk tanta på besøk i går, punktlig til kl 8[8D] Men, atte.. nå er det stoppet opp. Jeg som alltid blør i 5 dager. Masse! Syklusene mine er så rare, og tanta likeså[:o] 

*klør meg i hodet*[8|]

Og krysser litt fingre...sånn for sikkerhetsskyld

Back
Topp