shiby Forumet er livet 19 Mar 2008 #1 Noen som har en sånn en?? Er den grei?? Noen som har andre triller å anbefale?[:)]
shiby Forumet er livet 19 Mar 2008 #2 Ingen som har erfaring med denne? eller en annen trille å anbefale? [:)]
shiby Forumet er livet 19 Mar 2008 #3 ORIGINAL: Bolleprøver Jeg har prøvd den, og personlig synes jeg ikke den er noe god [;)] Okei, noe spess grunn til det? [:)]
ORIGINAL: Bolleprøver Jeg har prøvd den, og personlig synes jeg ikke den er noe god [;)] Okei, noe spess grunn til det? [:)]
2barnsmamma Glad i forumet 19 Mar 2008 #4 Jeg har en sånne en..kjøpte den sammen med babybilstolen for den kan klikkes oppå. Den er tung å trille åsså kan ikke ryggen legges så mye ned..
Jeg har en sånne en..kjøpte den sammen med babybilstolen for den kan klikkes oppå. Den er tung å trille åsså kan ikke ryggen legges så mye ned..
shiby Forumet er livet 19 Mar 2008 #5 ORIGINAL: 2barnsmamma Jeg har en sånne en..kjøpte den sammen med babybilstolen for den kan klikkes oppå. Den er tung å trille åsså kan ikke ryggen legges så mye ned.. Okei, takk for svar [:)]
ORIGINAL: 2barnsmamma Jeg har en sånne en..kjøpte den sammen med babybilstolen for den kan klikkes oppå. Den er tung å trille åsså kan ikke ryggen legges så mye ned.. Okei, takk for svar [:)]
S * supermeg* Guest 19 Mar 2008 #6 prøvd en som lignet, men husker ikke merke, kan være det var samme. Ganske tung. jeg har en babytravel trille, kjempe grei synes jeg[:)]
prøvd en som lignet, men husker ikke merke, kan være det var samme. Ganske tung. jeg har en babytravel trille, kjempe grei synes jeg[:)]