minusgrader og 18mnd

dommett

Forumet er livet
tenkte litt på den andre tråden her....

jeg triller til bussen hver morgen, ca 10 min, 15 min ute om bussen er sen. jeg har ikke lappen og må på jobb stor sett hver dag...mannen strart kl 7 og bhg åpner kl 7.30...
jeg må derfor ut i all slags vær. har i det siste hatt rentrekket over slik at det ikke blåser på henne og blir litt lunere. er jo kaldt, vært nede i -17 tror jeg.... stort sett rundt -10

er dette ok? føler meg av og til litt slem som går ut med henne i kulden jeg...men hun er jo 1 år og 6mnd nå... tåler vel litt mere nå? er selfølgelig godt kledd..tenker mere på å puste inn luften

Så lenge hun har det greit i vognen sin, så er jo alt alright[:)]
Det er alltid litt lunere i vognen enn ute. Synes du er sprek som må trille og ta bussen. Jeg er så lat at jeg tar bilen selv om barnehagen ligger 500 meter nede i gaten.

Det går nok bare fint. Vi går ikke ut å leker i 18-, setter heller ikke vogna ut for formiddagshvil. Men må man ut så må man ut. Når du triller så er du jo der å følger med ungen hele tiden[:)]

*følge med i tråden*

jeg har det som deg...
bor på bygden uten lappen [:'(]
her er for det meste ca 10-17 kalde... så det blir kunn nødvendige butikkturer...
men om vi MÅ ut en liten tur i -17,- så pakker jeg henne GODT inn i vognen med et teppe foran halve åpningen for å gjøre det lunt inni der...
i fjor ble det en del taxiturer, men jeg tenker jo at hun tåler litt mer nå som hun er 20mnd...

Det går fint!
Man må gjerne være ute i kulda,
men man skal ikke overdrive med tiden,
men det gjør du jo absolutt ikke... [:D]

Samme dilemma, men vi må gå i 20 min ca, til barnehagen... Har ikke buss... Men sambo kan som regel kjøre til da, er hjemme jeg må hente...

Back
Topp