M *MissMe* Gift med forumet 2 Nov 2010 #1 fiser verre enn et stort mannfolk... Og grynter hver gang hun presser ut en god en... Manerer??[8D][8D] Men ut kommer det ihvertfall...[;)][;)]
fiser verre enn et stort mannfolk... Og grynter hver gang hun presser ut en god en... Manerer??[8D][8D] Men ut kommer det ihvertfall...[;)][;)]
Anis Gift med forumet 2 Nov 2010 #2 HAHAHAHAHAHA Da må jeg bare fortelle at Sofie har begynt å annonsere når hun skal/har sluppet en fis. "Nå fise æd mor! Hørr! Lokta ææææsss" Sjarmtrolle mitt[8D]
HAHAHAHAHAHA Da må jeg bare fortelle at Sofie har begynt å annonsere når hun skal/har sluppet en fis. "Nå fise æd mor! Hørr! Lokta ææææsss" Sjarmtrolle mitt[8D]
M *MissMe* Gift med forumet 2 Nov 2010 #3 ORIGINAL: Anis HAHAHAHAHAHA Da må jeg bare fortelle at Sofie har begynt å annonsere når hun skal/har sluppet en fis. "Nå fise æd mor! Hørr! Lokta ææææsss" Sjarmtrolle mitt[8D] Hahahaha... Genialt!!!![:D][:D] Så morsomme dissa små!![8D]
ORIGINAL: Anis HAHAHAHAHAHA Da må jeg bare fortelle at Sofie har begynt å annonsere når hun skal/har sluppet en fis. "Nå fise æd mor! Hørr! Lokta ææææsss" Sjarmtrolle mitt[8D] Hahahaha... Genialt!!!![:D][:D] Så morsomme dissa små!![8D]
K KathMor Forumet er livet 2 Nov 2010 #4 HAHAAH så herlig da [8D] Emma tror hun bæsjer hver gang hun fiser :Ser på meg med DET DER bekymra blikket og sier Pooohhh.. og skjer det i badebalja får hu "panikk" [8D]
HAHAAH så herlig da [8D] Emma tror hun bæsjer hver gang hun fiser :Ser på meg med DET DER bekymra blikket og sier Pooohhh.. og skjer det i badebalja får hu "panikk" [8D]
Lene1986 Forumet er livet 2 Nov 2010 #5 ORIGINAL: Anis HAHAHAHAHAHA Da må jeg bare fortelle at Sofie har begynt å annonsere når hun skal/har sluppet en fis. "Nå fise æd mor! Hørr! Lokta ææææsss" Sjarmtrolle mitt[8D] Haha.. Måtte le litt av den ja! De er nå skjønne de små [:D]
ORIGINAL: Anis HAHAHAHAHAHA Da må jeg bare fortelle at Sofie har begynt å annonsere når hun skal/har sluppet en fis. "Nå fise æd mor! Hørr! Lokta ææææsss" Sjarmtrolle mitt[8D] Haha.. Måtte le litt av den ja! De er nå skjønne de små [:D]
Tjukkaaa Forumet er livet 3 Nov 2010 #7 hahahah[8D] Herlige! Alis prompet også høyyyyt!! nesten så det ble flaut for andre rundt hahah- det hjalp at hun v ar spedbarn[8D]
hahahah[8D] Herlige! Alis prompet også høyyyyt!! nesten så det ble flaut for andre rundt hahah- det hjalp at hun v ar spedbarn[8D]
S shorty86 Gift med forumet 3 Nov 2010 #8 hahaha når A promper så skvetter han litt også tar han på rompa si å sier oooy prrrooomp også blir han litt flau..[:D]
hahaha når A promper så skvetter han litt også tar han på rompa si å sier oooy prrrooomp også blir han litt flau..[:D]