Om du går inn på februar 2025 og leser reglene for skjult gruppe så står det hvordan du søker det opp. Jeg husker ikke hele forklaringenHvor ser jeg hvor mange innlegg jeg har?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du går inn på februar 2025 og leser reglene for skjult gruppe så står det hvordan du søker det opp. Jeg husker ikke hele forklaringenHvor ser jeg hvor mange innlegg jeg har?![]()

Kopierte denne fra mars-forumet:Hvor ser jeg hvor mange innlegg jeg har?![]()
Takk! Jeg fant det og jeg prøvde søke greia, men skjønte det ikke heltOm du går inn på februar 2025 og leser reglene for skjult gruppe så står det hvordan du søker det opp. Jeg husker ikke hele forklaringen![]()
Man måtte bare telle virket det som.Ja.. må telle. Men står jo hvor mange sider med innlegg det er på akkurat dette forumet. Så med et visst antall innlegg per side så tok jeg sånn ca. Men med 22 sider med innlegg på denne gruppen fant jeg ut at jeg er garantert innenforTakk! Jeg fant det og jeg prøvde søke greia, men skjønte det ikke heltMan måtte bare telle virket det som.

Tror man kan se det hvis man trykker på ikonet sitt på toppen av siden her?Takk! Jeg fant det og jeg prøvde søke greia, men skjønte det ikke heltMan måtte bare telle virket det som.
Hehe, jeg også trur egentlig jeg er innafor, hvis ikke så er jeg det ganske snartJa.. må telle. Men står jo hvor mange sider med innlegg det er på akkurat dette forumet. Så med et visst antall innlegg per side så tok jeg sånn ca. Men med 22 sider med innlegg på denne gruppen fant jeg ut at jeg er garantert innenfor![]()

Det er innlegg på alle forum på babyverden. Så hvis man har vært aktiv på andre underforum så blir ikke det helt reelt.Tror man kan se det hvis man trykker på ikonet sitt på toppen av siden her?
Åååh, det gir mening!Det er innlegg på alle forum på babyverden. Så hvis man har vært aktiv på andre underforum så blir ikke det helt reelt.
Trykk på den fanen det står search threadsNår man kommer inn der så får jeg ikke lagt inn før på forum. Det ser sånn ut hos meg:
Der ja! Takk, Nå fant jeg det. Lærer hele tiden her inne, sånn er det når man er fersking på forumTrykk på den fanen det står search threads
Det må jeg takke nei til, har nok med å orientere meg på forumetMå først bestemme hvem som skal være tilgangsansvarligeJeg har sagt at jeg kan være, men hadde vært fint med en til! Kan du tenke deg å være ansvarlig sammen med meg?
![]()
hahaHehe, skjønner denDet må jeg takke nei til, har nok med å orientere meg på forumethaha
Mars-lillemor takket ja til å være sammen med meg. Så nå skal vi bare bestemme farge på banneren, har du vært inne og stemt?