Minst 50 innlegg for å være med på skjult

Takk! Jeg fant det og jeg prøvde søke greia, men skjønte det ikke helt :laughing002 Man måtte bare telle virket det som.
Ja.. må telle. Men står jo hvor mange sider med innlegg det er på akkurat dette forumet. Så med et visst antall innlegg per side så tok jeg sånn ca. Men med 22 sider med innlegg på denne gruppen fant jeg ut at jeg er garantert innenfor :laughing001
 
Ja.. må telle. Men står jo hvor mange sider med innlegg det er på akkurat dette forumet. Så med et visst antall innlegg per side så tok jeg sånn ca. Men med 22 sider med innlegg på denne gruppen fant jeg ut at jeg er garantert innenfor :laughing001
Hehe, jeg også trur egentlig jeg er innafor, hvis ikke så er jeg det ganske snart :laughing002
 
Når man kommer inn der så får jeg ikke lagt inn før på forum. Det ser sånn ut hos meg:
 

Vedlegg

  • FBE2497E-B1F6-4528-9BC4-0FFC9CF2D7F3.png
    FBE2497E-B1F6-4528-9BC4-0FFC9CF2D7F3.png
    278,6 KB · Visninger: 6
Må først bestemme hvem som skal være tilgangsansvarlige :) Jeg har sagt at jeg kan være, men hadde vært fint med en til! Kan du tenke deg å være ansvarlig sammen med meg? :D
Det må jeg takke nei til, har nok med å orientere meg på forumet :hilarious: haha
 
Back
Topp