Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Derfor har jeg aldri vært i noen skjult gruppe førHei! Husk at man må ha minst 50 innlegg for å bli med i skjult forum, så bruk lekene aktivt for å nå 50 Snart har vi 5000 innlegg
Hilsen veldig gira på skjult forum, hahaha
Det er jo kjempelett å nå 50 ved å bruke lekene Bruk telletrådene og legg inn masse tall på rad.Derfor har jeg aldri vært i noen skjult gruppe før
Tror det er inne på aprilEr det 50 innlegg på en viss tid, generelt inne på april forum eller til sammen på alle forum?
Ja, når vi ber om skjult kommer det en infotråd der det står hvordan man søker, den ligger sikkert ute på jan - mars 2025 om du vil finne ut nåFins det en enkel måte å telle det på ?
Takk for tips.Det er jo kjempelett å nå 50 ved å bruke lekene Bruk telletrådene og legg inn masse tall på rad.
Da må jeg jobbe bittelitt tilTror det er inne på april
Mistenker at jeg må være litt mer aktivJa, når vi ber om skjult kommer det en infotråd der det står hvordan man søker, den ligger sikkert ute på jan - mars 2025 om du vil finne ut nå
Går fort når man bruker lekeneMistenker at jeg må være litt mer aktiv
Sant nok! Får finne ut hvor mye jeg mangler og slenge meg medGår fort når man bruker lekene
Lekene?Går fort når man bruker lekene
Øverst er det et innlegg som heter "Våre leker", der ligger det ulike tråder med forskjellige leker som brukes for å sanke 5000 innlegg - f.eks telletråd, alfabetisk navneliste osvLekene?
Må først bestemme hvem som skal være tilgangsansvarlige Jeg har sagt at jeg kan være, men hadde vært fint med en til! Kan du tenke deg å være ansvarlig sammen med meg?Hvordan søker vi oss inn i den skjulte gruppa? 50 innlegg var null stress med leker