?Minsin Dagbok?

septemberspire

Flørter med forumet
Hei dere prøvere! : )
Nå skal jeg slenge meg på her med dere.
Vi har endelig bestemt oss for å prøve å bli gravide, etter mye mas fra meg har han endelig gitt etter; )
Jeg er sefølgelig kjempespent å kan nesten ikke vente med å begynne,
men så sitter jeg her nå å venter på tanterød skal komme på besøk å føler tiden går veldig sakte, håper den er her i morgen; )
Vi har 2barn fra før, (ikke noen sammen enda) så dette blir vår 1.
Har handlet inn el-tester å g-tester så nå er det bare å følge med:D
 
Gratulerer så mye, en spennende tid i vente[:)]!
Lykke til!
 
Takk for det : )

-Enda ingen tegn til TR, årh... dette hadde jo vert et greit tegn om vi hadde vist det kunne vert noe, men det kan det ikke
derfor en venter veldig nå så tiden kan gå fortere mot prøving: )- litt utålmodig ja!:P
 
Tok min første ELtest i dag å den slo ut positivt, teststreken var sterkere en kontrollstreken.
Hadde ikke venta å få noe resultat på noen dager jeg så er veldig overrasket=)
-kan det være EL kommer i morgen eller hvordan er det dette fungerer?
-må man ha en negativ test før man vet sikkert at det bare er 24-48 timer igjenn?
ganske førvirra å blanda følelser nå, veldig spent, å samboer er seffølgelig ikke hjemme =/
 
Vel... Tok en test i kveld også den var også positiv, hadde litt murringer i magen tideligere i dag også, får bare vente å se på hvilke utslag det blir i morra.. enten positiv eller negativ, uansett er el kanskje nær nå... 12-36 timer har jeg lest meg til, men lurer fortsatt på om det gjelder fra første positive test eller fra første negative etter positive[8|]
 
Go morgen, tok en test så fort jeg våknet i dag å den var ihvertfall ikke så positiv som i går, den var stort sett lysere en kontrollstreken untatt en mikrotynn strek som kunne være på samme farge, er ikke helt sikker.. jaja, dette er første gangen jeg prøver disse testene, tenker jeg prøver å ta en på ettermiddagen i dag også jeg kanskje... [:)]
 
Tok test i går på ettermiddagen som også var negativ, kjæresten kom innom på kvelden å da ble det sengekos, i dag er jeg kjempetrøtt å har på sofaen lenge, å synes jeg kjenner noe murringer å litt sårt magen, var kvalm i dag tidelig før jeg søvna igjenn..
 
i dag er ikke livmor så øm lenger, men i går fikk jeg merkelig vondt i den ene brystvorta, den blei skikkelig sår, kjentes når en tok på den, sånn det blir når en er sår av å amme, har virkelig ikke følt sånn untatt de gangene jeg har amma, å den er det enda, er dette tegn på at jeg er blitt gravid? jeg håper å tror litt nå siden jeg pleier heller ikke sitte en hel dag med så øm/sår/støl livmor heller... trodde ikke det var mulig å merke noe så fort da men.. [&:]
 
Kjære Dagbok! I går kjente jeg ikke så mye, et par stikkinger i magen å litt i korsryggen, har forresten begynnt å drømme om nettene igjenn, det er lenge siden nå. Idag har jeg ikke kjent noen ting.. Trøtt nå akkurat kommet hjem så nå skal jeg hvile meg å slappe av, er så spent på å teste snart men vet jeg blir skuffa om det ikke er noe..
 
Go morgen, i natt drømte jeg at jeg testet positivt, men jeg kan jo ikke teste enda, lurer på når jeg kan, har noen strimmler liggende å har lest om noen som har testet tilig så jeg kommer nok ikke til å klare å vente så lenge. Tror aldri jeg har kjent etter så mye i magen før å det er vel derfor jeg merker alle de merkelige tinga som jeg tror jeg ikke har merket før... :/
 
Go morgen kjære dagbok:-)
i går kveld kjente jeg en lynende stikkende smerte fra livmor området å nedover, det varte bare noen sekunder å jeg tenkte umiddelbart : festesmerte?
Det kan jo være, å jeg håper jo såå:D
har drømt i natt igjenn, å blitt litt snufsete i nesa, håper bare jeg ikke blir syk istede...
ellers ser jeg frem mot en forhåpentligvis artig og aktiv helg, å om noen leser her ønsker jeg de også en veldig god helg!:-)
 
god helg til deg også Søtnos :))
 
jeg går og venter jeg også, kan ta g-test om ca. 1 uke.. men har også allerede noen symptomer, som vondt i brysten og småstikker i magen, rar smak i munnen.. osv.. men men... det har jeg vel egentlig hatt heilt siden vi begynte å prøve, at jeg innbilder meg symptomer.. 
 
ønsker deg i allfall masse lykke til  :)
 
Kjære dagboka mi!:)
huffsameg sier jeg bare, i dag har jeg hatt en skikkelig sofadag, har ikke vert noe fristende vær å ut i heller, så jeg har vert skikkelig daff, å jeg føler meg som en skikkelig hypokonder å sytepave i dag.
Innbiller meg ihvertfall at jeg har vert øm å støl på en måte nede i livmor området i hele dag, å det er ikke noe godt. Får ikke håpe jeg skal ha sånn innbilte symptomer hver mnd vi prøver å bli gravide men at det faktisk er reelle symptomer denne gangen!
Er så kjedelig å ikke vite, venteperioden liksom, jeg tror at om jeg hadde fått vite om det er en liten spire der nede hadde nok en slik dag artet seg mye mere positivt!
Jeg har lest noen kan teste positivt fra 8dpo det er jeg i morgen, jeg har mange tester liggende så kanskje jeg skal prøve meg, hadde vert gøy om jeg kunne skimte en svak strek!:P
Meeen har mine store tvil om det da, men kan jo likegreit få brukt noen tester istede for de kanskje bare skulle bli liggende der;)
Må også legge til at jeg har kjent det i korsryggen i hele dag også, er vel fordet jeg ikke har gjort noe anna at jeg har kjent dette i hele dag, menmen håper da likevell:)


*flyttet litt a teksten hultertilbulter her så måtte fikse opp*
 
Go morgen!
Jeg føler meg som en utolmodig tulling:P æsj altså, testen kom seffølgelig ut negativ, kjeeedelig, får vel benke meg med litt mere tålmodighet å vente noen dager til. Håper det er de første pp som er verst å en ikke er fælt så utolmodig de neste gangene, jeg tror ikke jeg orker å ha det sånn i det lange løp. All respekt til dere langtidsprøvere! Håper virkelig dere er heldige denne pp alle som en!!:) ¨å håper jeg klaffer på testen om et par dager... ;) Have a nice day!:D
 
Back
Topp