Minsin dagbok...

Siv27

Forelsket i forumet
Hei!
Får lage meg en dagbok jeg også, siden mange andre har gjort det også[:)]
 
Jeg og min kjære mistet spiren vår for 4 uker siden..[:(] Den lille var ikke planlagt, men selvfølgelig veldig velkommen! Vi har bestemt oss for å prøve igjen:)
 
I dag er det 4 uker siden vi mistet spiren... Blødde i 2 uker.. Nå venter jeg på at mensen skal komme.. Det kunne ta 4-6 uker.. Legen min sa vi skulle vente i 2 mnd før vi prøvde på nytt.. Noe som er greit å følge.. Selv går jeg med den oppfatning om at kroppen tar i mot en ny spire, når den er klar for det..:)
 
Ønsker alle en fin søndag:)
 
Takk takk:) Håper det klaffer for dere snart også:)
 
Nå har endelig mensen kommet.. Ikke mange ganger man har blitt glad for at den har kommet. Men godt å slippe å vente på den i mange uker...:) Så nå håper jeg det klaffer i løpet av de neste månedene..:)
Vi ser hverandre kun i helgene.. Men det klaffet jo sist, så krysser fingrene for at vi får det til igjen..[:D]
 
I morgen skulle vi egentlig på ultralyd.. Vondt å tenke på...[:(]
 
Spent på om jeg har EL i helga.. Det hadde hvertfall vært utmerket!=)
 
Nå har jeg kjøpt meg tester på billige-tester.no... [:)]
 
Håper vi ikke trenger å vente lenge på en ny spire... Men siden vi ser hverandre kun i helger, kan det jo selvfølgelig ta tid...
 
I dag kom tr.. 28 dager siden sist.. Så jeg er så gald for at syklusen sin har allerede stabilisert seg...[:)]
 




Din fruktbare periode er:
22.04.2009 - 27.04.2009

Eggløsningen finner sted:
25.04.2009

Termin:

18.01.2010

 
 
Vi begynner på vår første ordentlige prøveperiode[:D]
 
Nå skal EL være like om hjørnet.. Det blir spennende[:)] Selvom jeg bare ser sambo fra fredag til mandag, så er det jo håp for at det skal bli en spire[;)]
 
*Håper håper håper*
 
Takk for det[:)]
 
Da skal el være overstått for denne gang (i følge bv).. Dette blir 10 laaange dager.. Godt man har jobb så og si hver dag.. Da går tia litt fortere[:)]
 
Småsvimmel fortiden... Slitsomt!
 
Da ble det nok ingen spire denne måneden:( Tror at mensen allerede er på tur, det har kommet litt mørkebrun utflod i dag.. Håper den kommer, og ikke bare tuller med meg[:)]
 
Og i dag dukket mensen opp for fullt... 1 dag før ikm... Dvs. at syklusen min er på 27 dager nå...
 
Lykke til du [:)]
 
Første dag i siste menstruasjon:
Min fruktbare periode:
Eggløsningen finner sted:
Termin:

08.05.2009
18.05.2009 - 23.05.2009
21.05.2009
13.02.2010
 
 
Skal bli godt med langhelg nå!:) Passer jo midt i blinken! Treffer min kjære i morgenkveld, og vi skal være sammen helt til mandag... Digg<3
 
 
Hvis jeg går ut ifra at jeg har en 28 dagers syklus, så skal mensen komme i morgen.. Noe jeg er nokså sikker på at den kommer til å gjøre.. Bli bedre fra høsten, da får vi vært i lag hele tia, og ikke kun i helgene[:)] Da håper jeg det klaffer my bedre[:D]
 
Har ikm i dag.. Men mensen har ikke dukket opp.. Men føles egentlig at den er på tur...
Tok et par billig tester i dag med morgenuring, fikk opp en kjempe svak skygge strek på begge testene. Samt en sterk kontroll strek.. Kanskje jeg skal prøve en digital test i morgetidlig, så samt ikke mensen har dukket opp da...

[:)] 
 
Testen var positiv!:) Antatt termindato: 13.februar[:D]
 
Back
Topp