Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MinniMe
jeg er definitivt med
(så sant jeg kan da hehe)[8D][8D][8D]
men har ikke no store planer, for utenom og ta en liten tur til varmere strøk[:D][:D][:D]... hehe er så reisesyk igjenn[:)][:)][:)] vet ikke hvor eller nor enda men noe må det bli...
jeg begynner ikke før i mars[:D][:D]
jeg har egentlig litt lyst til og reise til italia eller frankriket men det blir liksom ikke før i mai å det er litt seint, og asia syntes jeg er litt langt så hmmmm da er det jo ikke så mange alt igjenn så de blir nok kanari øyene eller spania...
noen bedre forslag???
vi kunne jo ha en plass der nede, hehe de har sikkert kake der å.... haha[8D]
men nor jeg tenker meg om er den jo garantert ikke så god[8|]
tengte på ned i varmen hehe(tenker jo nesten ikke på noe annet frtiden)[8D][8D][8D] jeg er garantert født i feil verdensdel....
ORIGINAL: krølle..
tengte på ned i varmen hehe(tenker jo nesten ikke på noe annet frtiden)[8D][8D][8D] jeg er garantert født i feil verdensdel....
om jeg har vært der før tenker du på??? herregudd....er jeg heeelt blåst eller..sjønne ikkje å du meine..hahah...
er og født på feil plass..men deilig å kunne reise til det..tror kanskje ikke jeg hadde trivdes heeele tiden...men heldigvis har jeg en samboer og som elsker å reise..