minnime...

krølle..

Gift med forumet
er det noen nye kaker på opus vi kan spise etter nyttår eller????
så det var kommet 2 til spise plasser på senteret....har de kaker???? heheheh

hehe det må jo snarest mulig sjekkes ut...
hihi  KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE

gøy med egen tråd foresten....
kvakk nesten litt, trodde først jeg hadde gjort no galt[:D][:D][:D][:D]

hadde egentlig tenkt å ta det røde sinna tegnet..hehehe...
men må prøve å få til etter nyttår...er du/dere andre med?
hihihi..har vært der mange ganger eterpå pga deg og den driiitgode kaka..

jeg er definitivt med
(så sant jeg kan da hehe)[8D][8D][8D]
men har ikke no store planer, for utenom og ta en liten tur til varmere strøk[:D][:D][:D]... hehe er så reisesyk igjenn[:)][:)][:)] vet ikke hvor eller nor enda men noe må det bli...

ORIGINAL: MinniMe

jeg er definitivt med
(så sant jeg kan da hehe)[8D][8D][8D]
men har ikke no store planer, for utenom og ta en liten tur til varmere strøk[:D][:D][:D]... hehe er så reisesyk igjenn[:)][:)][:)] vet ikke hvor eller nor enda men noe må det bli...

åhhh....det skal vi og..men blir ikke enige om hvor å når ennå...bare det er varmt!!!!! hvr tenker dere å reise henne..noen alternativer??
når skal du begynne å jobbe?

jeg begynner ikke før i mars[:D][:D]

jeg har egentlig litt lyst til og reise til italia eller frankriket men det blir liksom ikke før i mai å det er litt seint, og asia syntes jeg er litt langt så hmmmm da er det jo ikke så mange alt igjenn så de blir nok kanari øyene eller spania...
noen bedre forslag???
vi kunne jo ha en plass der nede, hehe de har sikkert kake der å.... haha[8D]

men  nor jeg tenker meg om er den jo garantert ikke så god[8|]

jeg begynner ikke før i mars[:D][:D]

jeg har egentlig litt lyst til og reise til italia eller frankriket men det blir liksom ikke før i mai å det er litt seint, og asia syntes jeg er litt langt så hmmmm da er det jo ikke så mange alt igjenn så de blir nok kanari øyene eller spania...
noen bedre forslag???
vi kunne jo ha en plass der nede, hehe de har sikkert kake der å.... haha[8D]

hum....sånn tenker vi å..blr for langt..men når tenker dere å reise??
vi tenker i slutten av januar begynnelsenav feb...
men kake....hvor som helst..an godt ta det i syden[;)]

men  nor jeg tenker meg om er den jo garantert ikke så god[8|]

bare en måte å finne d ut på..

huff....dette blir en helvetes natt tenker jeg, selma har sikkert våknet 10 ganger allerede..akkuratt sånn var hun når un fikk tenner sist så håper det er derfor og ikke npe annet..

jepp, har dere vert på langtur enda??

huff det er ikke no gøy nor de har det ondt,og ikke får sove...
har du ikke no dentinox og prøve, eller en paracett?

nej, vett ikkje hvor den dentonoxen ar tatt veien[8|]
ikke så ille at jeg gir paracet ennå..klarer denne natta...har jo hatt fri såp lenge nå så det går bra;)

vet ikke hva du mener med langtur...?
men vi skal ei helg til køben nå snart iallefall...

tengte på ned i varmen hehe(tenker jo nesten ikke på noe annet frtiden)[8D][8D][8D] jeg er garantert født i feil verdensdel....

det er jo bare meg og deg her inne jo..

tengte på ned i varmen hehe(tenker jo nesten ikke på noe annet frtiden)[8D][8D][8D] jeg er garantert født i feil verdensdel....

om jeg har vært der før tenker du på??? herregudd....er jeg heeelt blåst eller..sjønne ikkje å du meine..hahah...
er og født på feil plass..men deilig å kunne reise til det..tror kanskje ikke jeg hadde trivdes heeele tiden...men heldigvis har jeg en samboer og som elsker å reise..

det er jo bare meg og deg her inne jo..

hæææ.....du er jo her ikke...
bare meg nå!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: krølle..

om jeg har vært der før tenker du på??? herregudd....er jeg heeelt blåst eller..sjønne ikkje å du meine..hahah...
er og født på feil plass..men deilig å kunne reise til det..tror kanskje ikke jeg hadde trivdes heeele tiden...men heldigvis har jeg en samboer og som elsker å reise..

hehehehehehehehehe

jeg er nok ikke så god til og forklare heller, tenker en hel haug å skriver bare halvparten, og jeg forventer jo at folk fårstår hva jeg mener..hihihi

mente om dere har vert nedover noen veg(syden el) med selma, om du hadde no forslag liksom...jeg har lyst til og bestille noe snart[:D][:D] men vet ikke hvor, og sambo sier bare "jeg er bare med jeg[:D]"

er her jeg, hadde bar er svakt øyeblikk...[8|]

eneste plassen vi har vært med selma er på mallorca..var greit der med barn..men kommer jo ann på hva du er ute etter....vil helst hha sol og gode shoppingmuligheter jehg da...ikke bare jalla men ordentlige butikker liksom...

var der i august..

når vil dere reise???

tenker februar/mars eller noe rundt der, kommer litt ann på hva vi finner....
har litt lyst på en ordentlig ferie hvis du skjønner, med litt mere en bare en restplass til syden... har og lyst til at det skal vere litt shopping, litt og se på, barnevennlig og masse sol hehe

Back
Topp