MinniMe

barehege

Forumet er livet
Heisann!! I morgen fra 14-19 skal jeg sitte på julemesse.. og gjett hva for slags tidsfordriv jeg skal ha med meg dit..? hehe.. [;)]

jippi.....så gøy hihi kan nesten ikke vent jeg[8D][:D][8D][:D]

også så morro med egen tråd da[:D][:D][:D]

Hihi.. [:D] Satser på at ene arma blir ferdig i allefall.. Og at jeg får unna noen cm oppover fra beina.. hehe.. [;)] Er ikke sikkert jeg bruker så lang tid på denna.. Fikk litt blod på tann og vil lage en ny til Leah.. Lagde en til ho da ho var nyfødt, men den er jo litt liten no, da.. [8D] Blir forresten veldig fin i helt kvitt!!!

så flink du er......
jeg skal ut å handle park dress til og ha utenpå i mårra[:D] da at han kan ut å leke i snøen uten å bli kald da[:D][:D]

Markus gleder seg å kjempe masse til å bli like fin som leah... [;)][;)]

Hehe! Så moro at du gleder meg, men det gir meg og litt prestasjonsangst.. [&:] Tenk om du blir dritskuffa..?[8|] 

hehe ja da kommer vi å tar deg[:D][:D][:D]

nei da...... det er jo akkurat son jeg har ønsket meg,
 å du skal se det jeg har prøvd meg på med to pinner og no garn hehe[:D][:D][:D][:D] 

Da er ene arma ferdig, og kommet et LITE stykke oppover fra beina.. Men julegate igjen i morgen, og da er strikketøyet greit å ha.. [;)]

det høres så koselig ut:)

har ikke no sont her vi, selv om i dag tente de jule grana da, fikk nesten litt julestemning jeg[:D]

Har ikke fått den helt store julestemningen helt enda jeg.. Alt virker som har kommet litt tidlig.. Men 1. desember blir det julebrus og julemarsipan.. hehe.. i allefall julebrus, da.. [;)] Å henge opp julestjerner og sånn på søndag, da kommer man jo i litt stemning.. [:)] Men gleder meg MASSE!!! Elsker jula!! Og nå er jeg snart ferdig med alle julegavene!!! Så da blir det julevasken som gjenstår.. [&o] hehe..

hehe sambo er så fortvilet for jeg vil ikke ha noe jule ting før 1.des(les:jule brus,marsipan pynt,ol)[8D][8D] men nå er det jo ikke lenge igjenn..
gleder meg masse jeg å, vi har jo akkurat blitt ferdig med huset så jeg har handlet nye jule gardiner og duker å det skal bli så gøy å få det frem[:D]

å faktisk har jeg å bare en gave igjenn

skal si vi er flinke i år...hehehe

da er vi enig!!! juleting hører ikke hjemme her før 1.desember.. Men samboer bryr seg ikke så voldsomt om hverken det ene eller andre tror jeg.. Men han kjøper ikke noe sånt før 1.des. han heller, da.. hehe.. Heldig der, gitt![:D]
Bare ei gave igjen, ja!! Flink du!!! [;)]

hehe jeg vet bare at sambo drikke sørlandets julebrus i "smug" det er noe av det beste vi vet,[8D][8D][8D]

Markus har alerede fått julegaven fra oss han, klarte ikke og holde meg[8D][8D] måtte bare la han prøve den(gå bil)....[:)] så jeg må nok ut å kjøpe enda en så han og har noe under treet... ikke at han kommer til og bry seg men jeg gjør[:D][:D][:D][:D][:D]

Ja, viktig med ei lita gave under treet, ja!!! [;)] Og nå har jeg kommet langt over halvveis på dressen!!! [:)] 

så bra da,syntes det går kjempe fort jeg[:)] men du må ikke stresse med den altså...[;)][;)]

var det koselig med julegate eller???

Stresser ikke! :) Strikker når jeg har tid!! ;) Så greit å ha noe å gjør når jeg ser på TV!![;)]
Jada, var koselig på julegate, skal dit at lørdagen som kommer, da.. Er ikke det helt store salget der, men.. Har nok handla mer enn det jeg har tjent.. Men men.. er jo koselig det og.. hehe..[:D]

Back
Topp