Minner om tv4fakta nu!

maltesers

Forumet er livet
Fødestuen!

Hiih! Det er så moro!!
Veldig rart med den baby`n med egghode[>:]

Det var det å gå over gårdsplassen igjen da^^. Haha.

Og hva mener du med egghode???

ORIGINAL: maltesers

Hiih! Det er så moro!!

Huh? har jeg gått glipp av noe mens jeg har lest her nå da[>:]

ORIGINAL: Jaybird

Den ene baby`n kom med eggformen hodet. Det har jeg aldri sett før. Veldig langt bakhodet på en måte. Der kom det en til gitt..... Conehead!
Men det var visst pga at hu hadde pressa så lenge. Også blei det keisersnitt. Da blei jeg litt klokere på det[8D]

ORIGINAL: LykkeligBallerina

Hiih! Det er så moro!!

Huh? har jeg gått glipp av noe mens jeg har lest her nå da[>:]

Mener du hun som prøvde å føde, men måtte ta ks??? isåfall så kom det her NÅ?? WHAT??

Den ene baby`n kom med eggformen hodet. Det har jeg aldri sett før. Veldig langt bakhodet på en måte. Der kom det en til gitt..... Conehead!
Men det var visst pga at hu hadde pressa så lenge. Også blei det keisersnitt. Da blei jeg litt klokere på det[8D]

Åå, pga presset den går gjennom når den skal ut da=). Er sikkert ikke barebare å komme seg gjennom det hullet. hihi.
Vet at mange får rar hodeform når de blir tatt med sugekopp eller tang[&:]. Kusina mi hadde "horn" i panna etter å bli tatt med sugekopp. Gikk heldigvis bort da=P

Hehe, og godt er det tror jeg![8D]

Førstemannen min var en skikkelig conehead [;)] Stjernekikker som ikke ville ut etter mange timers pressing, så endte med akutt keisersnitt. Heldigvis veldig tøyelige hodene til de nyfødte, så det går raskt tilbake til normalt [:)]

haha stakkars lille babyen [8D]

ORIGINAL: djune

Førstemannen min var en skikkelig conehead [;)] Stjernekikker som ikke ville ut etter mange timers pressing, så endte med akutt keisersnitt. Heldigvis veldig tøyelige hodene til de nyfødte, så det går raskt tilbake til normalt [:)]

sønnen til venninna mi var også cornehead, men han ble tatt med sugekopp stakkars..

Back
Topp