Hei. Dere som valgte minnelund til barnet, når fikk dere vite hvilken minnelund barnet ble gravlagt? Min sønn ble gravlagt i dag i felleskiste og jeg vil veldig gjerne dra på besøk snarest mulig [emoji170]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan ringe kirkevergen (eller hva det heter) og spørre, de kan sikkert svare deg. Eventuelt kommunen. Veldig sårt å ikke få vite verken når eller hvor gutten deres er lagt. Hvis dere mista i mai er han helt sikkert begravd tror jeg.Vi mista i mai, og har fortsatt ikkje høyrt noko, så regner med gutten vår ligger på minnelunden no.. Det var det vi valgte. Var ved kirka og lette, men fann ikkje noko minnelund. Finn ikkje informasjon på nettsidene til kirka heller.. Er så sårt.
TakkDu kan ringe kirkevergen (eller hva det heter) og spørre, de kan sikkert svare deg. Eventuelt kommunen. Veldig sårt å ikke få vite verken når eller hvor gutten deres er lagt. Hvis dere mista i mai er han helt sikkert begravd tror jeg.
Vi mista i mai, og har fortsatt ikkje høyrt noko, så regner med gutten vår ligger på minnelunden no.. Det var det vi valgte. Var ved kirka og lette, men fann ikkje noko minnelund. Finn ikkje informasjon på nettsidene til kirka heller.. Er så sårt.