Minnehage :-)

Alketa

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
August 2018
Da har vi opprettet minnehage til den lille i magen :-) Har litt familie med endel avstand og dette var allerede nå etterspurt. Inntil videre har vi der lagt inn ultralydbilder og hjertelyd fra doppler :-) Får se hva vi finner på etterhvert som tiden går, blir vel kanskje noen magebilder og diverse bilder etterhvert før den lille kommer ut og blir selve stjernen :-)

Flere andre som har minnehage? Hva har dere lagt ut inntil før fødsel?

Aldri hørt om :)
Hvor lager du dette?

Høres koselig ut, aldri hørt om :-) Vi har opprettet en hemmelig gruppe på facebook som vi skal invitere familie og venner inn i etterhvert :-)

Brukte det de første mnd med 2 åringen, men så gikk det litt i glemmeboken. Blir sendt så mye bilder over snap, messenger, Instagram osv til den slekten som er langt unna då det ble bare sånn :)

Men veldig koselig med minnehagen :)

Jeg deler ingenting offentlig, så jeg har delt album med foreldre og besteforeldre via iPhone og iPad :) aldri hørt om minnehage :p

Da har vi opprettet minnehage til den lille i magen :-) Har litt familie med endel avstand og dette var allerede nå etterspurt. Inntil videre har vi der lagt inn ultralydbilder og hjertelyd fra doppler :-) Får se hva vi finner på etterhvert som tiden går, blir vel kanskje noen magebilder og diverse bilder etterhvert før den lille kommer ut og blir selve stjernen :-)

Flere andre som har minnehage? Hva har dere lagt ut inntil før fødsel?

For en koselig ide:) Selv har jeg skrevet dagbok'ish for dagen jeg testet positivt, hvordan jeg og min kjære ble sammen og når jeg kjente første spark osv:) Skal sjekke ut om dette hørtes veldig kos ut:) takk for deling av ide:)

Back
Topp