Minnebok

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Da har jeg bestilt minnebok :) endte opp med "da jeg var liten". Hadde lyst på en der jeg kan skrive fra svangerskapet også. Har dere kjøpt?

Å, den har jeg ikke sett på! Har lett ganske mye etter bok, men finner liksom ikke "den rette", mulig jeg er for kresen, eller helst vil vite kjønnet :p :)

Å, den har jeg ikke sett på! Har lett ganske mye etter bok, men finner liksom ikke "den rette", mulig jeg er for kresen, eller helst vil vite kjønnet :p :)
Jeg er også kresen, så er egentlig kun denne jeg har likt :) det forstår jeg. Vi vet at vi skal ha en gutt.

Jeg er også kresen, så er egentlig kun denne jeg har likt :) det forstår jeg. Vi vet at vi skal ha en gutt.

Har sett litt på boken om meg, da den også står litt om svangerskapet og ultralydbilde/bilde av magen :) har egentlig lyst på samme bok som jeg har fra jeg var lita, men det er jo bare å glemme :p

Jeg bruker vanlig barne fotoalbum som du kan skrive i. Kan ikke ha for mange, da blir ingenting gjort.

Jeg bruker vanlig barne fotoalbum som du kan skrive i. Kan ikke ha for mange, da blir ingenting gjort.
Ser den. Jeg er veldig fornøyd med bildebøker som du lager på nett og bestiller. Så tror dette blir den jeg skriver I, også lager jeg på nett underveis.

Jeg har en som heter Mine første år til jenta vår (rosa med sko på utsiden), er delvis fornøyd men blir vel samme til neste:-) Så på "da jeg var liten" og angrer egentlig på at jeg ikke valgte den, men tenker at gjort er gjort. Har også kjøpt fotoalbum til å skrive i og lime inn bilder, men problemet er å velge hvilke bilder vi skal velge (på en måte ulempen med digitalkamera, det gir oss muligheten til å ta utallige bilder og så må vi velge etterpå;-) ) :-)

Jeg slo sammen minnebok og fotoalbum til frøkna mi, og kaldte den "mitt første år". Her har jeg skrevet inn alt jeg ville skrevet i minneboka. Gjorde dette digitalt og da kunne jeg ta måned for måned med bilder og så skrev jeg om vekt, størrelse, sykdommer, første gang jeg gjorde div, denne måneden har jeg lært osv. Har virkelig fått en bibel med alt. Kjøpte minnebok også, men den ble rett og slett overflødig. Gjør nok det samme med knøttet i magen :)

Har sett litt på boken om meg, da den også står litt om svangerskapet og ultralydbilde/bilde av magen :) har egentlig lyst på samme bok som jeg har fra jeg var lita, men det er jo bare å glemme :p
Den skal jeg ha. Har den til 2-åringen også. Liker den veldig godt :)

Er det den "Boken om deg" fra Go'boken du mener? Eller er det en annen? :)
Jeg forsøkte å bestille den fra Go'boken på nytt, men skjønner ikke hvordan jeg får det til. Hehe...

Ok. Takk for svar.
Du trenger ikke vente til du vet kjønn for det følger med både rosa og lyseblå bakgrunn til den :) Men siden jeg allerede er medlem får jeg ikke til å bestille den til nestemann... Det må jo gå på et vis.

Skjønner :) du kan jo ta kontakt ned dem og høre :)

Da har jeg kjøpt boken "Da jeg var liten" skrevet av Schibsted ! Den ANBEFALES, fra før fødselen og utover, med masse smådetaljer som er gøy å få med, har sett på flere bøker å denne dekker alt!

Back
Topp