Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også kresen, så er egentlig kun denne jeg har liktÅ, den har jeg ikke sett på! Har lett ganske mye etter bok, men finner liksom ikke "den rette", mulig jeg er for kresen, eller helst vil vite kjønnet![]()
![]()
Jeg er også kresen, så er egentlig kun denne jeg har liktdet forstår jeg. Vi vet at vi skal ha en gutt.
Ser den. Jeg er veldig fornøyd med bildebøker som du lager på nett og bestiller. Så tror dette blir den jeg skriver I, også lager jeg på nett underveis.Jeg bruker vanlig barne fotoalbum som du kan skrive i. Kan ikke ha for mange, da blir ingenting gjort.
Den skal jeg ha. Har den til 2-åringen også. Liker den veldig godtHar sett litt på boken om meg, da den også står litt om svangerskapet og ultralydbilde/bilde av magenhar egentlig lyst på samme bok som jeg har fra jeg var lita, men det er jo bare å glemme
![]()
Den skal jeg ha. Har den til 2-åringen også. Liker den veldig godt![]()
Er det den "Boken om deg" fra Go'boken du mener? Eller er det en annen?Har sett litt på boken om meg, da den også står litt om svangerskapet og ultralydbilde/bilde av magenhar egentlig lyst på samme bok som jeg har fra jeg var lita, men det er jo bare å glemme
![]()
Er det den "Boken om deg" fra Go'boken du mener? Eller er det en annen?
Jeg forsøkte å bestille den fra Go'boken på nytt, men skjønner ikke hvordan jeg får det til. Hehe...
Ok. Takk for svar.Nei, er denne:
http://lilleprinsen.no/epages/Lille...ops/Lilleprinsen/Products/574281&Locale=no_NO
Go'boken må man vell vente med å bestille fra inntil man vet kjønn?![]()
Ok. Takk for svar.
Du trenger ikke vente til du vet kjønn for det følger med både rosa og lyseblå bakgrunn til denMen siden jeg allerede er medlem får jeg ikke til å bestille den til nestemann... Det må jo gå på et vis.
Håper at jeg får min I posten I morgenDa har jeg kjøpt boken "Da jeg var liten" skrevet av Schibsted ! Den ANBEFALES, fra før fødselen og utover, med masse smådetaljer som er gøy å få med, har sett på flere bøker å denne dekker alt!
Hvilken bok har du kjøpt?Håper at jeg får min I posten I morgen![]()
Da jeg var litenHvilken bok har du kjøpt?![]()
Du kommer ikke til å angre!Da jeg var liten![]()