Minnebok

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Er det noen av dere som hat begynt å skrive minnebok til babyen av typen "barnets første år", "boken om meg" eller lignende. Altså sånn som man fyller ut selv.
Jeg fant den som mamma har skrevet om meg, og det er kjempegøy å lese. Hun har vært flink til å skrive historier fra hverdagen, og har skrevet helt til jeg ble tre år.

Har lyst å gjøre det samme, men finner ingen bra bøker. De fleste av dem har alt for liten plass til å skrive og lime inn bilder på.
Noen som har kjøpt en bra bok?

Jeg kjøpte "da jeg var liten" til storesøster og er veldig fornøyd med den. Så kommer nok til å kjøpe denne til lillesøster også. Den er gitt ut av Schibsted.

Ja har notert litt allerede :-)
rase4yhe.jpg

Jeg kjøpte "da jeg var liten" til storesøster og er veldig fornøyd med den. Så kommer nok til å kjøpe denne til lillesøster også. Den er gitt ut av Schibsted.
Er det plass til å skrive litt om før fødselen? Eller starter den fra da barnet er født? Og er det mye plass til å skrive, eller er det bare utfylling? Ønsker meg aller helst en med noen blanke sider så det er god plass til å skrive.

Synd d er veldig god plass i Babykrøniken

Kjøpt enkelt sort album på ordning & reda, samt to fargerike penner. Så kan jeg fylle inn det jeg vil selv. Synes det er så mye unødvendig å fylle inn i de ferdig bøkene og at de ikke er noe pene.

Er det plass til å skrive litt om før fødselen? Eller starter den fra da barnet er født? Og er det mye plass til å skrive, eller er det bare utfylling? Ønsker meg aller helst en med noen blanke sider så det er god plass til å skrive.
Litt sent svar fra meg! Det er mye plass til å skrive. Den starter fra da testen ble positiv og har et eget kapittel om før fødselen. Det er noen punkter som jeg ikke har fylt ut, men der har jeg skrevet noe annet eller lagt inn bilder. Så jeg har ikke fulgt punktene slavisk. Det er god plass til å skrive og det er egne blanke sider til bilder. Den finnes i gul, blå og rosa. Den ser slik ut: ImageUploadedByBV Forum1391415515.118672.jpg

Back
Topp