Minne-ramme

RapunselMaja

Elsker forumet
Noen som har laget en "minne-ramme" ?  Tenker å kjøpe en stor fotoramme og fylle den med et klesplagg og diverse ting fra datteren min. Noen som har gjort dette? Evt har bilde? 

Fru M har laget en fin en [:)] http://www.frumaela.com/2009/10/minneramme-til-thea-emilie.html

Jeg har bare laget en smokkeramme med de første smokkene til jenta vår. Da brukte jeg en dyp Ribbaramme fra Ikea [:)]

Jeg tok inspirasjon fra Fru M og laget denne minneramma til snuppa mi[:)] Her er den ikke ferdigmontert da men[:)]

[img][/img]

ORIGINAL: triknu

Jeg tok inspirasjon fra Fru M og laget denne minneramma til snuppa mi[:)] Her er den ikke ferdigmontert da men[:)]

[img][/img]

den var kjempefin!!!

Nydelige minne-rammer.. Skal jammen meg lage en slik en jeg også, men hentesettet, båndene, ultralydbilde, avisbilde osv[:D] Med masse råååsa pynt![:D] Ikea ramme som er kjøpt eller?

Tusen takk[:D]
Jeg kjøpte ramma på ikea ja[:)] Ribba heter den og er 50 gange 50 cm[:D] Og koster 139 kr[;)]

Her er våres. Litt elledig mye mer enkle enn deres [8D] men er første bleiene, luen, kjolen og tutten som lisje jenta vår brukte. Alt er veldi lite siden hun var prematur, ikke så lett å se på bildene.

Ikke quote !

Back
Topp