Minn meg på

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
At jeg må ta en blodprøve i uke 32. :P Jeg må passe på dette selv og kan bare dukke opp, så slipper heldigvis å bestille time. ;)
Dette har visst med blodtypen min som er O rhesus minus, så da går jeg ut ifra at de har kontroll. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan du ikke sette en påminnelse på telefonen??;)

Lurt med en påminnelse på telefonen. Evt sett en post-itlapp på helsekortet ditt :)

Haha, jeg har ingen tro på at jeg klarer å huske ting så langt frem, men her var det gode tips, da. :)

At jeg må ta en blodprøve i uke 32. :P Jeg må passe på dette selv og kan bare dukke opp, så slipper heldigvis å bestille time. ;)
Dette har visst med blodtypen min som er O rhesus minus, så da går jeg ut ifra at de har kontroll. ;)

Samme skal jeg. Men jeg regner med at jordmor eller lege også minner meg på det ;)

Skriv det i almanakken eller heng opp en lapp på kjøleskapet! :) eg og e resus negative og eg har notert ned veka blodprøva skal utførest! :)

Så lenge det står på helsekortet ditt får du vel en påminnelse av lege/jordmor? Uansett lurt å legge det inn i kalenderen eller på telefonen :)

Du blir nok påminnet av legen om det når du er på timer der. Legen har det liggende i journalen din at du skal ta ny blodprøve mot slutten av svangerskapet.

Legene på jobben min minner iallefall sine pasienter på det når det nermer seg :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april - 15

Godt å høre at de minner en på det :) Fikk litt noia av å lese i brevet at dette må jeg passe på selv. :P

Back
Topp