Minitreff i Fredrikstad til Onsdagen...

talata

Forumet er livet
Jeg å Arianne ska treffes i parken bak domkirka til Onsdagen (værforbehold) sånn runft 1130 -1200 (blir nok mere 12 for meg)

Flere som vil? Tenkte jeg skulle si i fra i god tid denne gangen [:)]

ORIGINAL: trusa

Hvor langt er det fra Oslo til Fredrikstad da?
Det tar vel ca 1 time [:)]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

æsj...jobber siste nattevakt da så må sove[:)]. Hadde vært ille morsomt å truffet dere da[:D]
Jeg å Arianne snakka om å prøve å treffes 1 gang i uka så lenge været tillater det, kanskje du kan bli me neste uke da? [:)]

ORIGINAL: Arianne SuperASS

Jeg vil, jeg vil![:D]
dumma [>:] skulle jeg ha sitti der å hatt minitreff me meg selv lissom? [:-] Dessuten trenger Thea masse dater me Adam hvis ho ska konkurere mot skjønne Erica [X(]

hihi jeg meldte meg allerede på i går jg:P hva gjør vi på disse treffene foresten???

ORIGINAL: talata

Jeg å Arianne ska treffes i parken bak domkirka til Onsdagen (værforbehold) sånn runft 1130 -1200 (blir nok mere 12 for meg)

Flere som vil? Tenkte jeg skulle si i fra i god tid denne gangen [:)]

Neste år sier jeg bare....... [:)]

Dytter en siste gang [:)]

da kommer nok ikke jeg....har feber og kaster opp og hele den regla der..... uff jeg som haddegledet meg sånn og[:'(][:o][:(]

ORIGINAL: Mamman til leo!!

da kommer nok ikke jeg....har feber og kaster opp og hele den regla der..... uff jeg som haddegledet meg sånn og[:'(][:o][:(]
uff da.... [&o] Men er det fin vær nenste uke, så treffes vi da å, så da kan du komme da da vettu [;)] hadde gleda meg masse til å treffe deg å leo jeg....

Men som sagt, neste uke [:)]

kunne ønske jeg hadde bil, eller at toget til fr.staf ikke koster en formue [:(]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

kunne ønske jeg hadde bil, eller at toget til fr.staf ikke koster en formue [:(]
Koster toget så mye altså? Tar aldri tog jeg så jeg hakke peilig... Si te gubben at dere må kjøpe bil så du kan reise på treff [;)]

hadde gledet meg jeg og... såååå lyst og dra... mn sitter og kaldsvetter og fryser og må ha hjelp a familien t sambo for og ordne med leo*(sambo måtee jobbe[:'(]) så uff ja.. men regn med meg neste uke!!!

Back
Topp