Minishopping imorgen

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Imorgen skal jeg snike meg med svigerinna mi på bytur. Har fått solgt noen ting vi ikke trengte lenger (takket være FB-salgssidene) og har nå litt lommepenger å shoppe for :)

Jeg MÅ få tak i noen bodyer, siden vi kun har to, haha.

Noen som vet om gode tilbud noen plass? :)

Jeg er også så heldig at jeg skal FÅ babycall, stellematte, babygym, brystpumpe og ammepute av venninner som ikke har bruk for det lenger.

Kommer godt med når det er litt trangt i lommeboka om dagen ;)

Så bra :) de fleste klesbutikker har salg på babyklær nå :) men det er jo sommer klær :/ litt dumt siden september pleier å være litt kald :/

Jeg skal ha min "reste shopping" om ikke lenge ^^
Så fort vi har kommet oss inn i den nye leiligheten og jeg har fått oversikt over ring jeg trenger og ikke trenger, så er jeg ute av døren ^^

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Herlig med litt penger :)

har du hentet apotek 1 pakken? Der er det jo gavekort på en body fra Lindex også:)

Jeg har kjøpt det meste brukt fra andre på disse facebook salgs gruppene :) Mye av det er jo så og si ikke brukt, eller rett og slett helt nytt, så der kan man spare masse penger :)

Det var billig da ;)

Enig!!
Ble litt skuffet faktisk :(
Vet at innholdet kan variere, men akkurat det syns jeg burde være likt. Spesielt når jeg hentet den ut på et senter der de har Lindex-butikk!

det skjønner jeg.. Det skal jo i utgangspunktet være likt i alle så..

Oh hvor fant du ullhjelmluen? Skal på nøstebarn og kjøpe lammeskinn i dag og tenkte å slenge på et par luer og ammeinnlegg i ull i samme slengen... Men om den finnes på tilbud et annet sted så kan jeg jo likesågodt kjøpe det der...

Shoppet på lindex i forigårs, og da fant jeg bare en enkel bomullslue. Elendig salg hadde de også :( har kjøpt alt annet av klær på salg da- så jeg kan vel ta meg råd til å kjøpe luer til 100kr stykket også...hehe... Sånne hjelmluer er så søte på de små!

Shoppet på lindex i forigårs, og da fant jeg bare en enkel bomullslue. Elendig salg hadde de også :( har kjøpt alt annet av klær på salg da- så jeg kan vel ta meg råd til å kjøpe luer til 100kr stykket også...hehe... Sånne hjelmluer er så søte på de små!
Jeg var heldig og fant masse :) Hadde jeg hatt mer penger å bruke hadde de flydd rett ut, hehe.
Men enig med deg! Noen ting kan man betale fullt for også!

Og ja, hjemluer er så søte!! :)

Back
Topp