Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første gangen var verst. Nå kjenner de ham igjen når vi kommer.Skal første gang i dag,har utsatt det en stund nå for syns det er kjempe skummeltforhåpentligvis sover han hele tiden
![]()
Skal første gang i dag,har utsatt det en stund nå for syns det er kjempe skummeltforhåpentligvis sover han hele tiden
![]()
Får håpe det blir bedre snart - er forhåpentligvis bare en faseÅj, jeg har ikke sett at det har kommet svar på spm mitt. Vet ikke hva jeg har surret med.Men takk for svar.
Vi har nå prøvd oss på Minisats tre ganger, alle gangene har jeg blitt hentet etter 15 minutter. Lillegutt har nok kommet i den alderen at han har blitt veldig skeptisk til fremmede. Tenker vi får prøve igjen litt senere i sommer, kanskje det har bedret seg litt da.
Har forresten kun positive ting å si om de som jobber der.![]()
Får håpe det blir bedre snart - er forhåpentligvis bare en fase![]()
Ble ringt etter 30 min da var han hysterisk. Men føler vi ikke ble så godt tatt imot heller. Har ikke dratt dit igjenHvordan gikk det for dere?![]()
Ble ringt etter 30 min da var han hysterisk. Men føler vi ikke ble så godt tatt imot heller. Har ikke dratt dit igjen![]()