Minipillen?

Har dårlig erfaring ifht at de ikke hjalp til på menssmerter og var slitsomt å ta de til samme kl.slett hver eneste dag..

Ja. Er veldig glad i cerazette. Den trengs ikke å taes til samme kl slett hver dag og jeg fikk ikke mens i det hele tatt når jeg gikk på dem. Nå er jeg gravid og begynner nok på dem etter denne fødselen også. Jeg tok altid pillen når jeg pusset tenner om kvelden.

Jeg er så usikker på hvilken prevensjon jeg skal bruke.. Har lest om litt forskjellig.. Men har lite lyst på uregelmessige blødninger.. Har lest at man kan få det av både p-sprøyte, p-plaster og minipillen.. Noen som har fått det av minipillen?

Jeg er så usikker på hvilken prevensjon jeg skal bruke.. Har lest om litt forskjellig.. Men har lite lyst på uregelmessige blødninger.. Har lest at man kan få det av både p-sprøyte, p-plaster og minipillen.. Noen som har fått det av minipillen?
Jeg hat aldri fått det av minipillen eller plaster. Her har det vært null blødning fra start.

Jeg blødde 2 mnd i strekk på cerazette. Til slutt orket jeg ikke mer og sluttet. Men det er veldig individuelt, mange opplever at de mister mensen helt.

Jeg hadde ikke mens på 2 år pga minipillen, bortsett fra de gangene jeg glemte å ta en pille. Men så helt plutselig endret det seg, og jeg småblødde i flere uker. Da gikk jeg over til vanlige p-piller. Men jeg fikk i det minste 2 år uten mens :-)

Ja. Er veldig glad i cerazette. Den trengs ikke å taes til samme kl slett hver dag og jeg fikk ikke mens i det hele tatt når jeg gikk på dem. Nå er jeg gravid og begynner nok på dem etter denne fødselen også. Jeg tok altid pillen når jeg pusset tenner om kvelden.
Også kjempefornøyd med cerazette :D

Jeg fikk utslett av plaster, så anbefaler det ikke :P
Bruker cerazette nå og veldig fornøyd! Ikke fått mensen enda, men fullammer og 5mnd siden fødsel så vet ikke om det er pillene som gjør det eller hva :) men lykkelig uten uansett :P

Ble et troll og hadde konstante småblødninger av dem.

Jeg har hatt null blødning fra dag én av både p-sprøyte og p-stav ☺️

Blødde non stop på cerazette! Prøvde i to omganger før jeg ga opp, og venta med prevensjon til jeg var ferdig med amming. Liker best p-piller!

Back
Topp