Begynte på disse minipillene forje uke, men har nå lest så ufattelig mye dårlig om disse og generelt om minipiller.. så har nesten lyst å slutte på dem igjen.
Noen som har erfaring?
Noen som har erfaring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke merket noe på dem egentlig, har gått på dem i litt over 2mnd. ;-)Hei.
Hvordan reagerte du på Conludag?
Jeg ammer fortsatt så det står mellom dem og Cerazette.
Vet at jeg reagerer endel på hormoner, så må vel bare forberede meg på humørsvingninger uansett..
Har ikke merket noe på dem egentlig, har gått på dem i litt over 2mnd. ;-)
E jo bare til og bytte hvist det viser seg att de ikke går.. jeg var veldig skreptisk men har gått greitOk. Så bra at du ikke merker noe, ingenting er bedre enn det
Tror jeg gir di en sjanse jeg også.
Wæææ. Jeg er redd jeg er gravid nå, og jeg går på minipilla :-OBle gravid da jeg gikk på minipiller. Ikke det merket da
Oi da... Har du tatt test?Wæææ. Jeg er redd jeg er gravid nå, og jeg går på minipilla :-O
Nei, blæ. Fikk penger i går, men ikke fått kjøpt. Har hatt panikk i 2 uker... Men ikke gått på de så lenge, så håper det er bivirkninger :-( Hard mage, tidvis kvalm og slapp rett og slett. Hadde og en liten blødning for et par uker siden, med smerter, bare litt grums egentlig, før det forsvant.Oi da... Har du tatt test?
Nei, blæ. Fikk penger i går, men ikke fått kjøpt. Har hatt panikk i 2 uker... Men ikke gått på de så lenge, så håper det er bivirkninger :-( Hard mage, tidvis kvalm og slapp rett og slett. Hadde og en liten blødning for et par uker siden, med smerter, bare litt grums egentlig, før det forsvant.