Minipillen Conludag

Lillenurk93

Elsker forumet
Marslykke 2016
Begynte på disse minipillene forje uke, men har nå lest så ufattelig mye dårlig om disse og generelt om minipiller.. så har nesten lyst å slutte på dem igjen.

Noen som har erfaring?
 
Ble gravid da jeg gikk på minipiller. Ikke det merket da
 
Jeg brukte dem en stund, men byttet fordi jeg fikk litt uren hud/nupper i panna av dem. Ellers var jeg veldig fornøyd. Byttet til Cerazette og de er jeg også strålende fornøyd med :)
 
Jeg går nå på cerazette, som også er en minipille. Fikk beskjed av legen om at jeg ikke kom til å få mensen, men den kom etter bare en uke på pillene :(
 
Hei.

Hvordan reagerte du på Conludag?
Jeg ammer fortsatt så det står mellom dem og Cerazette.
Vet at jeg reagerer endel på hormoner, så må vel bare forberede meg på humørsvingninger uansett..
 
Hei.

Hvordan reagerte du på Conludag?
Jeg ammer fortsatt så det står mellom dem og Cerazette.
Vet at jeg reagerer endel på hormoner, så må vel bare forberede meg på humørsvingninger uansett..
Har ikke merket noe på dem egentlig, har gått på dem i litt over 2mnd. ;-)
 
Satt inn spiral i går, mother#!?@ det gjør så vondt men nå slipper jeg å tenke på det mer på 3 år :D
 
Oi da... Har du tatt test?
Nei, blæ. Fikk penger i går, men ikke fått kjøpt. Har hatt panikk i 2 uker... Men ikke gått på de så lenge, så håper det er bivirkninger :-( Hard mage, tidvis kvalm og slapp rett og slett. Hadde og en liten blødning for et par uker siden, med smerter, bare litt grums egentlig, før det forsvant.
 
Nei, blæ. Fikk penger i går, men ikke fått kjøpt. Har hatt panikk i 2 uker... Men ikke gått på de så lenge, så håper det er bivirkninger :-( Hard mage, tidvis kvalm og slapp rett og slett. Hadde og en liten blødning for et par uker siden, med smerter, bare litt grums egentlig, før det forsvant.

Eg hadde akkurat sama etter ca. Ei veke på minipille. Eg er ikkje gravid(trur eg da :-\)
 
Back
Topp