Jeg har ikke fått igjen mensen ennå, men hvis jeg begynner nå.. fra når er jeg sikker da? Er det en uke?[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Studinen88
Dette står i pakningsvedlegget:
"Den første pakken med Cerazette. Hvis du ikke har brukt noen form for hormonell prevensjon den siste måneden.
Vent til menstruasjonen begynner. På den første menstruasjonsdagen tar du den første Cerazette tabletten. Det er ikke nødvendig å bruke tilleggsprevensjon. Du kan også starte på 2. til 5. menstruasjonsdag, men i det tilfelle må du passe på å bruke tilleggsprevensjon (mekanisk prevensjon, f.eks. kondom) de første 7 dagene i den første måneden (syklusen) du tar tabletter."
Så jeg vil tro at du er beskyttet etter en uke, ja [:)]
ORIGINAL: *ZimZum*
Takker.[:)] Legen sa jeg bare kunne begynne rett på de selvom jeg ikke hadde fått tilbake mensen. er litt skeptisk til prev generelt. har liksom hørt om så masse "ulykker".[:o][;)]
ORIGINAL: Førstegangs19
Hei! Jeg fikk cerazette av legen, og hvis du begynner FØR mensen har kommet tilbake, er det ikke sikkert før etter 2 til 3 uker! Så husk kondom hvis du ikke vil ha barn igjen med en gang..;)