Minimeg

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Vi driver å kupper alle trådene vi[:)] Så nå laget jeg en egen tråd til oss jeg[;)]

Ja, jeg skal virkelig komme på besøk til deg en gang...
-og jeg syns du virker helt utrolig snill og søt[:)]
(Derfor jeg mente at vi mått være litt like[;)])

Det tror jeg også[:D]
Hvis du skulle finne på å reise hitover en gang, så må du inderlig gi beskjed!!! Her er det husrom[;)]

Så du hadde laget så koselig tråd på foreldre til 3-åringene!!! Om den stolte storebroren[:)]
Er flink til å lage (og svare) koselige tråder du[:D] 

Syns det er koselig med en som jeg treffer igjen overalt jeg[;)] Ihvertfall når de er som deg da[:D]
Vi får henge her sammen vi... blir sånn erte-ris vi[:D]

Hei hei vennen[:)]

Jeg er husmor på heltid jeg...kommer nok til å være det til Linea blir så stor at hun kan begynne i barnehagen om et par år...  Kommer til å begynne å jobbe da (hvis helsa tillater det)Ihvertfall kanskje en 50% stilling eller noe-bare for å komme seg litt utblandt andre folk.

Linea sover enda ja... men hun har begynt å våkne tidligere på natten. Før sov hun til 01.30, men i det siste har hun våknet kl 12[8|] Det liker jeg ikke. For hun blir jo liggende i senga med meg etterpå, og da sover jeg skrekkelig dårlig hele natten.
Ikke lett å styre disse små nurkene[;)]

Nyyydelig bilde du hadde av guttene dine,men nå vil jeg snart se et nytt et altså[;)]

Klem!!!

Ungene har 50% plass i barnehagen her også!! Vi bor så usosialt til at de trenger å få leket litt utenfor hjemmet også... Dessuten er jeg av den oppfatning at barn har godt av å være i barnehagen-de trenger å få litt imoulser fra andre mennesker også. Lære ting jeg ikke kan lære dem osv...
Dessuten tror jeg at barnehagebarn har en fordel når de begynner på skolen-sosialt sett!!!

Men ja, det tærer på økonomien å ha så mange i barnehagen! Merker det sikkert ekstra godt nå til høsten, for da skal Elida også begynne i barnehagen,og da forsvinner jo nesten hele kontantstøtten[:o] Det blir kjipt det[:'(] Men gleder meg alikevel til å få litt mer tid alene sammen med Linea[:D] Det er jo verdt de pengene faktisk!!!

ORIGINAL: Minimeg

Gratulerer med 4 ukers dagen!

1000 TAKK!!! Dagen er feiret på kafe, med pupp (og bolle til storesøster)[:)]

Gratulerer med en dags overstått[;)] 

Hei hei!!
Jeg tror ikke jeg kan flytte til Trondheim jeg[:(]
Kom på at mannen min har en "greie" med jenter med trønder dialekt
Litt skummelt det da... kunne jo risikere at han stikker av!!!

Kanskje han liker ting som er harry han da
Nei, jeg aner ikke hvorfor han digger det så innmari jeg...[8|]
Han har bare en trønder fetisj

Kan jeg aldri tenke meg...
En fetisj er en fetisj vet du[;)]
Hadde ikke vært så vanskelig å fått han med på flyttelast ihvertfall

Bare å nevne Mona Grudt for han, så logrer han som en hund[:D]

det er sant[:D]
men det er mye morro med de også da[:D][;)]

He he... kom på noe jeg sa da jeg var liten når du sa sånt! (mamma har fortalt meg altså)
Den dagen jeg spurte hvordan babyen kom inn i magen, og mamma hadde forklart det hadde jeg sitti å tenkt lenge før jeg hadde sagt: "oj...tenk på mamma`n og pappa`n til Hege (var min bestevenninne som hadde tre eldre søsken), de har gjort det fire(!!!!!) ganger de[:D]"
Dette minner mamma meg på hver gang jeg blir gravid...

øhh... du har bare gjort det to

Får si som legen min... det klinger dårlig med jomfru Stine[:D]
Og det klinger ikke så bra med jomfru minimeg heller

Nei,nå må jeg gå å legge meg altså!!! Mannen min blir snart sur på meg[&:]

uff.... må innrømme noe jeg[:o]
jeg har faktisk gjort det mer enn fem ganger jeg[:-]
vi har øvd oss litt også vi da

Back
Topp