Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi driver å kupper alle trådene vi[:)] Så nå laget jeg en egen tråd til oss jeg[;)]
Ja, jeg skal virkelig komme på besøk til deg en gang...
-og jeg syns du virker helt utrolig snill og søt[:)]
(Derfor jeg mente at vi mått være litt like[;)])
Syns det er koselig med en som jeg treffer igjen overalt jeg[;)] Ihvertfall når de er som deg da[:D]
Vi får henge her sammen vi... blir sånn erte-ris vi[:D]
Jeg er husmor på heltid jeg...kommer nok til å være det til Linea blir så stor at hun kan begynne i barnehagen om et par år... Kommer til å begynne å jobbe da (hvis helsa tillater det)Ihvertfall kanskje en 50% stilling eller noe-bare for å komme seg litt utblandt andre folk.
Linea sover enda ja... men hun har begynt å våkne tidligere på natten. Før sov hun til 01.30, men i det siste har hun våknet kl 12[8|] Det liker jeg ikke. For hun blir jo liggende i senga med meg etterpå, og da sover jeg skrekkelig dårlig hele natten.
Ikke lett å styre disse små nurkene[;)]
Nyyydelig bilde du hadde av guttene dine,men nå vil jeg snart se et nytt et altså[;)]
Ungene har 50% plass i barnehagen her også!! Vi bor så usosialt til at de trenger å få leket litt utenfor hjemmet også... Dessuten er jeg av den oppfatning at barn har godt av å være i barnehagen-de trenger å få litt imoulser fra andre mennesker også. Lære ting jeg ikke kan lære dem osv...
Dessuten tror jeg at barnehagebarn har en fordel når de begynner på skolen-sosialt sett!!!
Men ja, det tærer på økonomien å ha så mange i barnehagen! Merker det sikkert ekstra godt nå til høsten, for da skal Elida også begynne i barnehagen,og da forsvinner jo nesten hele kontantstøtten[:o] Det blir kjipt det[:'(] Men gleder meg alikevel til å få litt mer tid alene sammen med Linea[:D] Det er jo verdt de pengene faktisk!!!
Hei hei!!
Jeg tror ikke jeg kan flytte til Trondheim jeg[:(]
Kom på at mannen min har en "greie" med jenter med trønder dialekt
Litt skummelt det da... kunne jo risikere at han stikker av!!!
He he... kom på noe jeg sa da jeg var liten når du sa sånt! (mamma har fortalt meg altså)
Den dagen jeg spurte hvordan babyen kom inn i magen, og mamma hadde forklart det hadde jeg sitti å tenkt lenge før jeg hadde sagt: "oj...tenk på mamma`n og pappa`n til Hege (var min bestevenninne som hadde tre eldre søsken), de har gjort det fire(!!!!!) ganger de[:D]"
Dette minner mamma meg på hver gang jeg blir gravid...