Minimalt med symptomer

Takk for svar Fallet var fra 117 000 til 88000 over 4 dager. Skal på ultralyd i morgen for å bekrefte.
Det er et stort fall, men det kan også være innenfor normalen om du nådde maksnivået hcg tidlig. Det er ingen gode referanseområder for å spå HCG-utvikling på den tiden egentlig… Skulle ønske jeg kunne vært mer konkret, men du burde fått UL i utgangspunktet. Lykke til! :Heartred
 
Veldig irritert på fastlegen min. Har sendt hun en melding å informert hun om oppdateringen, skrev også at gynekologen sa det var helt normalt at både symptomer og hcg faller på dette tidspunktet.
Ja, det skjønner jeg. Jeg forstår absolutt at fastlegene ikke kan kunne alt, men når de rekvirerer en blodprøve så må de faktisk ha kompetanse til å tolke den, hvis ikke får de henvise til noen som kan. Men nå kan du i hvert fall bare glede deg over lite plager :Heartred
 
Har ingen symptomer føler jeg, unntatt jævli ømme bryst! Jobber i barnehage, og plutselig komme noen hoppende på fanget! Altså jeg hyler nesten! Men har ikke sagt noe til dem på jobb enda. Avventer til etter UL. Moren min var fryktelig kvalm med meg i nesten alle ni mnd, så hun spør hele tiden om jeg har blitt kvalm nå? Hvordan er formen nå? Går nesten og venter på at jeg ska bli kvalm sjøl nå!
 
Tror alle svangerskap er ulike mtp symptomer, dette er mitt 3! Og ingen av mine har vært like, denne gangen har jeg veldig lite syptomer! Kun ømme bryst, kvalme noen få ganger men veldig trøtt( noe jeg ikke har vært i de andre to) :)
 
Gode nyheter, jeg er helt i sjokk nå. Fosteret beveget på seg, fikk høre hjertelyd og alt stod bra til❤️
Sniker fra desember 24 her.
Jeg er i uke 9, og syns symptomene har blitt litt svakere. Så hjertet banke ved 7+5. Må bare si takk for at du deler! Selvom det ikke trenger å være samme tilfelle for meg, ble jeg glad for å lese om noen andre som fikk mindre symptomer i uke 9, og hvor alt var bra :Heartred Leser jo nesten overalt om at symptomene først blir bedre og ev. borte i uke 12-15/20.
Og så bra at alt stod bra til med den lille hos deg:Heartred
 
Sniker fra desember 24 her.
Jeg er i uke 9, og syns symptomene har blitt litt svakere. Så hjertet banke ved 7+5. Må bare si takk for at du deler! Selvom det ikke trenger å være samme tilfelle for meg, ble jeg glad for å lese om noen andre som fikk mindre symptomer i uke 9, og hvor alt var bra :Heartred Leser jo nesten overalt om at symptomene først blir bedre og ev. borte i uke 12-15/20.
Og så bra at alt stod bra til med den lille hos deg:Heartred
Så fint at jeg kunne trygge deg noe med min deling. Dette svangerskapet har jeg hatt minimalt med symptomer, føler enda meg ikke gravid og er uke 12+0 Må vel bare tenke at vi er heldig som slipper unna det verste i 1 trimesterLykke til ❤️
 
12+6idag, straks 13 siden klokka tipper tolv men jeg har fått vært å sett den lille spiren i magen. Og jeg forstår det bare ikke, det et noe inni meg som vokser og gror. Og blir større for hver dag! Ingen symptomer fortsatt. Det er helt greit og slippe unna kvalme altså
 
Back
Topp