minimalistisk/maksimalistisk

nitalita

Gift med forumet
Hvordan er deres smak og stil? Og hvordan er hjemmet innredet?

Her har vi blandet litt nytt og litt gammelt,ikea og sånn[:D] Syns ikke det er noe ålreit å ha det overfylt men liker at det er hjemmekoselig. Ikke kaldt liksom.
Så her er vi vel midt imellom maks og min[:D]

dere kan se hvordan vi har det på www.dnbeiendom.no og gå på østfold/hobøl.. vår leilighet ligger først tror jeg. 76 kvm

Vi har det nok ganske minimalistisk, vil ha minst mulig rot og nips. [:'(]

Til Panterinnen: Nydelig leillighet, og fint kjøkken. Misunner alle med sånt kjøkken.
Vi har det litt blanda. Stor spisetue fra brødrene dahl (ny) litt sånn bondestil, men tidløs. Retsten er vel litt blanda, har furu møbler vi da. Vitrineskap, skjenk osv. Men ikke overfylt. Men vi har det hjemmekoselig syns jeg... Litt min og litt max

takk skal du ha jannicke t.. egentlig kjedelig å selge den, men den ligger så feil liksom.. vi vil til drøbak/langhus/ski

Skjønner det ,hvis du er herfra. Blir bra for meg da, så kanskje vi kunne møttes ofte når jeg har fått ut nurket.... For ski er jo ikke så langt unna...[;)]

nix det er jo ikke det vettu jannicke.. og ja erliksom mer fra den kanten..
typen er fra drøbak så skjønner jo godt at han vil nærmere...
Vi kommer nok til å lete mest på langhus først da faktisk, hadde vært det mest ideele tror jeg. Men er dyrt der!
Og ja.. hadde vært kos å møttes...

Jeg er fra langhus. Der er det jo fint da. Masse til salgs på Bøleråsen nå tror jeg. Fine leiligheter m 3 soverom, kjøkken, vaskerom, stue, bad, og to loft går til 1,5 mill. Det er jo ikke så ille da?

Akkurat nå har vi litt av hvert, litt for mye "dekkeldakkel" for min del.
Prøver på en Black Design-stil, men det blir bedre når vi kjøper noe og får begynt på nytt på en måte.. [8|]

Vi har nok litt blandet, mini passer ikke helt til vårt hus.

ORIGINAL: jannicke T

Jeg er fra langhus. Der er det jo fint da. Masse til salgs på Bøleråsen nå tror jeg. Fine leiligheter m 3 soverom, kjøkken, vaskerom, stue, bad, og to loft går til 1,5 mill. Det er jo ikke så ille da?

nei det er jo ganske greit men er det høye fellesutgifterder da??

kremt toveli6 jo.. jeg har det faktisk så ryddig mesteparten av tiden...
er ganske flink til å holde det ryddig rundt meg noe mamma synes er utrolig siden jeg rota som en gal når jeg bodde hjemme..hahaha...

vi har vel litt mellomting..
men hjemmekoselig..
akkurat nå er det vel litt mye rot å duppeditter jeg skulle ha kastet langt vekk.
men må jo finn eork til å gjøre det[:D]
tenkte å gjøre det før jul da...
men vi får se...

kjempe fint leilighet!! skulle gjerne hatt den, ja.. hehe [:D]
ORIGINAL: panterinnen

dere kan se hvordan vi har det på www.dnbeiendom.no og gå på østfold/hobøl.. vår leilighet ligger først tror jeg. 76 kvm

for en flott leilighet dere har da panterinnen!![:D]
har lyst på slike skap du har hengende på veggen som det ser ut som du har glass og litt bøker i?.. de var flotte... kan jeg spørre hvor du har fått tak i dem?

hjemme hos oss har vi det minimalistisk.. vi har stort sett bare nye ting, men ikke mye nips og dall.
liker å ha det ryddig til en hver tid, men akkurat i dag ser det ut som 3 dager før julaften her.. [8|]

Husker ikke helt. Ikke så ille, man må jo betale grendelagsavgift og garasjeplass. (garasje m port, og fjernkontroll) Men det er ikke så man blir ruinert. Prøv i Jettegyta, mange fine leiligheter der....

Den leiligheta var jo kjempefin!!!!! Så flink du er som holder det så ryddig også[:)]

Har en ganske nøytral stil vi, liker ikke for mye farger og "stæsj" på møbler, men pynter opp med lys og duker og sånn. Liker ikke å ha for mye ting, blir bare rot av sånn[&:] Men det er stadig noe her som pusses opp, så det er ikke alltid like lett å holde det ryddig!

ORIGINAL: Storm

for en flott leilighet dere har da panterinnen!![:D]
har lyst på slike skap du har hengende på veggen som det ser ut som du har glass og litt bøker i?.. de var flotte... kan jeg spørre hvor du har fått tak i dem?

hjemme hos oss har vi det minimalistisk.. vi har stort sett bare nye ting, men ikke mye nips og dall.
liker å ha det ryddig til en hver tid, men akkurat i dag ser det ut som 3 dager før julaften her.. [8|]

ikea.. kosta ikke så mye heller tror jeg.. rundt 4-500 kr..

Jeg er nok maksimallist.. [:D]

Har mye dilldall.. Lysestaker, blomster, negerfigurer, masker, stor kandelaber, trær, mye svart og brunt, osv..
Vi malte før vi flyttet inn her.. Hadde det travelt når vi skulle velge farger. Trodde det ville bli mellombrunt, men det ble litt lillaskjær i det.. Liker det godt!
Er veldig glad i rødt, cerise og lilla, så gardinene går i de fargene. Samme med duker..
Skal sy putetrekk i fløyel med litt dilldall på før jul..

Liker å ha det varmt rundt meg, så den minimalistiske stilen blir litt for kald for meg. Liker å ha det hjemmekoselig. Deilig å fyre i ovnen. [:)]
Til jul har vi ønsket oss vedkorg og peissett i smijern hos svigerfamilien. Håper vi får det![:D]

Da ligner vi nok litt på hverandre! Vi er supermaksimalistiske! Jeg elsker det! Har lysekrone i taket og store tykke varme tepper, duftlys og små bokser... er glad i varme farver! Syns allikevel at tingene skal komme til sin rett og ikke forsvinne i mengden, jeg har kutta kraftig ned på nips. Er fornøyd nå! [:D]

Back
Topp