Himmelstøv
Forumet er livet
Vi er født den 15.12.1987,
vi skal på UL den 20.04.10
Nårtid klokken skal du inn? :P
vi skal på UL den 20.04.10
Nårtid klokken skal du inn? :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MiniGull
10:30 har jeg time :) Når har du?
Jeg syns vi skulle fått samme kjønn samme dato... det hadde vært super artig... hehehe
ORIGINAL: MammanTilSnuppa
Jeg syns vi skulle fått samme kjønn samme dato... det hadde vært super artig... hehehe
synes det høres skummelt ut[8D]
Hadde vært mer skummelt om det hadde vært samme sykehus i tillegg :P
Hadde vært mer skummelt om det hadde vært samme sykehus i tillegg :P
ORIGINAL: MitteMinda
Jeg skal klokken 09.00 så da får jeg vite kjønnet vi får før dere :P hehe..
Nei samme barnefaren tror jeg heller ikke det er. for tror ikke minigull sin er utro, å ikke min heller..
Å dessuten har jeg en sønn med han fra før, å møtte han da jeg var 15 år, så til sommeren har jeg og han vært sammen i 7 år [;)] ikke værst d :P
Så hva tror du vi får minigull? Jente eller gutt? :P
Ja jeg ønsker meg en prinsesse :P
men vi får se... så får vi rope på hverandre her, for å se om vi får samme kjønn på samme dato :P hehe..
Hadde vært ganske skummelt da :P
Å ul kan jo være en dato, så kanskje vi føder en annen dag, så står det her inne, SLADRER FOR MITTEMINDA, SLADRER FOR MINIGULL... dem har fått en ....... som ble født..... så blir det samme dato :P SKUMMLE greier :P hehe....
så d gjenstår bare å se :P hehe... :P
så kan d jo hende at dem møtes som oss noen år senere, kanskje det blir jenter så møtes dem her inne :P hehe... nei da hadde det blitt SÆRIØST skummelt :P
Ja vi får rope ut den 20april :D
Ja termin er jo bare en dato... kan jo skje hvilken som helst dag... og om vår termin er med en ukes forskjell så er det stoor sjangse for at de kan bli født samme dato :P hehe... hadde vært gøy...
Og om vi får forskjellig kjønn så skal du ikke se bort ifra at de blir forelska og gifter seg en dag... hehehhe...
Ja vi får rope ut den 20april :D
Ja termin er jo bare en dato... kan jo skje hvilken som helst dag... og om vår termin er med en ukes forskjell så er det stoor sjangse for at de kan bli født samme dato :P hehe... hadde vært gøy...
Og om vi får forskjellig kjønn så skal du ikke se bort ifra at de blir forelska og gifter seg en dag... hehehhe...
Hehe.. ja kanskje det :P hadde ikke forundret meg...
BTW, Æ Kjæm fra BODØ og bor i BODØ :P jeg måtte bare skrive litt på dialekt :P