Minigull.

tidig[8D] får vel unge på samme dag dere[8D]

10:30 har jeg time :) Når har du?

Jeg syns vi skulle fått samme kjønn samme dato... det hadde vært super artig... hehehe

ORIGINAL: MiniGull

Jeg syns vi skulle fått samme kjønn samme dato... det hadde vært super artig... hehehe

synes det høres skummelt ut[8D]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

Hadde vært mer skummelt om det hadde vært samme sykehus i tillegg :P

Og om barnefaren hadde hett det samme! [;)] Eller kanskje vært den samme?? Hehehehehe.... [:D]

for alt dere vet havner dere plutselig på samme sykehus[8D]

Barnefaren er nok ikke samme personen... isåfall er det min sambo som har vært utro :P hehe...

trur ikke vi havner på samme sykehus... MitteMinda bor vel i nord eller midtnorge og jeg flytter ned på østlandet nå :P Og om jeg skulle vært veldig uheldig ender jeg nok opp med å føde på sykehus i finnmark, men jeg trur jeg skal prøve å forhindre at det skjer :P

Jeg skal klokken 09.00 så da får jeg vite kjønnet vi får før dere :P hehe..
Nei samme barnefaren tror jeg heller ikke det er. for tror ikke minigull sin er utro, å ikke min heller..
Å dessuten har jeg en sønn med han fra før, å møtte han da jeg var 15 år, så til sommeren har jeg og han vært sammen i 7 år [;)] ikke værst d :P

Så hva tror du vi får minigull? Jente eller gutt? :P

ORIGINAL: MitteMinda

Jeg skal klokken 09.00 så da får jeg vite kjønnet vi får før dere :P hehe..
Nei samme barnefaren tror jeg heller ikke det er. for tror ikke minigull sin er utro, å ikke min heller..
Å dessuten har jeg en sønn med han fra før, å møtte han da jeg var 15 år, så til sommeren har jeg og han vært sammen i 7 år [;)] ikke værst d :P

Så hva tror du vi får minigull? Jente eller gutt? :P

Hehe... ja da må vi snakkes på en tråd her inne når vi begge er tilbake :P
Trur ikke din er utro :) Men kan jo hende de er brødre :O hehehe... jeg merker jeg har behov for intriger og drama... hehe... Jeg har vært sammen med min siden september ifjor jeg :O så dere slår oss der...

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg tror dere får... jeg vil si jente, men det er jo egentlig mest fordi jeg regner med at du ønsker deg ei prinsesse mtp at du har en prins fra før av :)

Ja jeg ønsker meg en prinsesse :P
men vi får se... så får vi rope på hverandre her, for å se om vi får samme kjønn på samme dato :P hehe..
Hadde vært ganske skummelt da :P
Å ul kan jo være en dato, så kanskje vi føder en annen dag, så står det her inne, SLADRER FOR MITTEMINDA, SLADRER FOR MINIGULL... dem har fått en ....... som ble født..... så blir det samme dato :P SKUMMLE greier :P hehe....

så d gjenstår bare å se :P hehe... :P

så kan d jo hende at dem møtes som oss noen år senere, kanskje det blir jenter så møtes dem her inne :P hehe... nei da hadde det blitt SÆRIØST skummelt :P

Ja jeg ønsker meg en prinsesse :P
men vi får se... så får vi rope på hverandre her, for å se om vi får samme kjønn på samme dato :P hehe..
Hadde vært ganske skummelt da :P
Å ul kan jo være en dato, så kanskje vi føder en annen dag, så står det her inne, SLADRER FOR MITTEMINDA, SLADRER FOR MINIGULL... dem har fått en ....... som ble født..... så blir det samme dato :P SKUMMLE greier :P hehe....

så d gjenstår bare å se :P hehe... :P

så kan d jo hende at dem møtes som oss noen år senere, kanskje det blir jenter så møtes dem her inne :P hehe... nei da hadde det blitt SÆRIØST skummelt :P

Ja vi får rope ut den 20april :D

Ja termin er jo bare en dato... kan jo skje hvilken som helst dag... og om vår termin er med en ukes forskjell så er det stoor sjangse for at de kan bli født samme dato :P hehe... hadde vært gøy...

Og om vi får forskjellig kjønn så skal du ikke se bort ifra at de blir forelska og gifter seg en dag... hehehhe...

Ja termin er jo bare en dato... kan jo skje hvilken som helst dag... og om vår termin er med en ukes forskjell så er det stoor sjangse for at de kan bli født samme dato :P hehe... hadde vært gøy...

Og om vi får forskjellig kjønn så skal du ikke se bort ifra at de blir forelska og gifter seg en dag... hehehhe...

Hehe.. ja kanskje det :P hadde ikke forundret meg...
BTW, Æ Kjæm fra BODØ og bor i BODØ :P jeg måtte bare skrive litt på dialekt :P

Hehe.. ja kanskje det :P hadde ikke forundret meg...
BTW, Æ Kjæm fra BODØ og bor i BODØ :P jeg måtte bare skrive litt på dialekt :P

Jamen det funker det altså... Jeg er jo fra østlandet og gubben er fra finnmark så kan jo skje at min sønn/datter finner den store kjærligheten i bodø :p

Back
Topp