Miniform

Sazzaz

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Lillegutt sliter noen dager voldsomt med magen virker det som. Han kaver og styrer mye, mens han hylskriker mens han bøyer seg sammen som en ball. Har kjøpt miniform i dag for å se om det kan hjelpe.

Men noen som vet om jeg skal gi 10 dråper før hvert måltid hele tiden for å fikse og så forebygge videre? Eller bare bruke det dei dagene han er plaget?

Tror man skal ta det hele tiden er periode siden det vel står at det tar 2-3 dager til full effekt

Lurte også på dette. Kjøpte det idag til jenten vår.

Vi begynte for 2 uker siden, og vi gir enda 10 dr før hvert måltid :) tenkte at man sluttet viss det ikke var effekt etter 3 dager, men fortsatte dersom det var effekt :)

Funket ikke noe særlig her, men han fikk rapet og prompet mer enn før da. Men var tydeligvis ikke det som var hovedproblemet her :)

Nå er vi på dag 3. Han har virket bedre i går kveld og i dag. MEN jeg byttet fra avent til mam flasker (begge anti kolikk) og kjøpte semper dråper. Er etter han fikk en dagsdose av dei og vi har brukt dei nye flaskene han plutselig har vært bedre. Men om det er tilfeldig eller at miniformen plutselig virket vet jeg egentlig ikke. Og er jo enda bare ca 24 timer. Kan jo enda plages. Var bitte bitte litt i dag tidlig, men ingenting i forhold til hvordan resten av den siste uka har vært.

Back
Topp